00 DSpace/Manakin Repository

Міжнародна маркетингова стратегія як інструмент виходу на зовнішні ринки ТОВ «Барлінек Інвест»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ковінько, Олена Миколаївна
dc.contributor.author Ковинько, Елена Николаевна
dc.contributor.author Kovinko, Olena
dc.contributor.author Дмітрієва, Т. І.
dc.contributor.author Дмитриева, Т. И.
dc.contributor.author Dmitriieva, T.
dc.date.accessioned 2019-07-31T06:48:10Z
dc.date.available 2019-07-31T06:48:10Z
dc.date.issued 2016-12
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/04.pdf
dc.identifier.citation Ковінько О. М. Міжнародна маркетингова стратегія як інструмент виходу на зовнішні ринки ТОВ «Барлінек Інвест» / О. М. Ковінько, Т. І. Дмітрієва // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 5. – С. 17-20. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1211
dc.description.abstract UK: У статті досліджено процес формування міжнародної маркетингової стратегії в умовах сучасного цільового ринку, описано основні рівні розробки стратегії ТОВ «Барлінек Інвест», розглянуто процес управління, планування міжнародними маркетинговими стратегіями щодо обраного підприємства. На основі цього аналізу сформовано заходи щодо удосконалення системи виходу на міжнародний ринок. en_US
dc.description.abstract RU: В статье исследован процесс формирования международной маркетинговой стратегии в условиях современного целевого рынка, описаны основные уровни разработки стратегии ООО «Барлинек Инвест», рассмотрен процесс управления, планирования международными маркетинговыми стратегиями относительно выбранного предприятия. На основе этого анализа сформированы мероприятия по совершенствованию системы выхода на международный рынок.
dc.description.abstract EN: In the article the process of forming an international marketing strategy in today's target market, describes the basic levels of the development strategy of «Barlinek Invest» Ltd., discussed the process of managing, planning, international marketing strategies with respect to the selected companies. On the basis of this analysis formed measures to improve the output of the system to the international market.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject міжнародний маркетинг en_US
dc.subject міжнародна маркетингова стратегія en_US
dc.subject конкурентний ринок en_US
dc.subject елементи міжнародної маркетингової стратегії en_US
dc.subject рівні розробки стратегії en_US
dc.subject международный маркетинг en_US
dc.subject международная маркетинговая стратегия en_US
dc.subject конкурентный рынок en_US
dc.subject элементы международной маркетинговой стратегии en_US
dc.subject уровни разработки стратегии en_US
dc.subject international marketing en_US
dc.subject international marketing strategy en_US
dc.subject competitive market en_US
dc.subject elements of international marketing strategies en_US
dc.subject levels of development strategies en_US
dc.title Міжнародна маркетингова стратегія як інструмент виходу на зовнішні ринки ТОВ «Барлінек Інвест» en_US
dc.title.alternative Международная маркетинговая стратегия как инструмент выхода на внешние рынки ООО «Барлинек Инвест» en_US
dc.title.alternative International marketing strategy as a tool entering foreign markets of «Barlinek Invest» en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу