00 DSpace/Manakin Repository

Науково-методичні засади розроблення маркетингової стратегії стартап-проектів на промисловому ринку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кофанов, Олексій Євгенович
dc.contributor.author Kofanov, Oleksii
dc.contributor.author Зозульов, Олександр Вікторович
dc.contributor.author Zozulov, Oleksandr
dc.date.accessioned 2024-01-31T09:21:09Z
dc.date.available 2024-01-31T09:21:09Z
dc.date.issued 2016-11
dc.identifier http://prostir.pdaba.dp.ua/archive/115/20.pdf
dc.identifier.citation Кофанов О. Є. Науково-методичні засади розроблення маркетингової стратегії стартап-проектів на промисловому ринку / О. Є. Кофанов, О. В. Зозульов // Економічний простір. - 2016. - № 115. - С. 202-211 uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11926
dc.description.abstract UK: Сьогодні в Україні спостерігається поступовий розвиток засобів та інструментів, що сприяють інноваційній підприємницькій діяльності. Про це свідчить поява стартап інкубаторів, акселераторів, шкіл, а також технопарків та різноманітних стартап платформ. Всі вони потребують маркетингового забезпечення. Таким чином, мета даного дослідження полягає в уточненні теоретичного підґрунтя маркетингу стартап-проектів та формуванні структурно-логічної схеми реалізації стартапів на промисловому ринку. В результаті дослідження встановлено, що фахівці та вчені пропонують різні підходи до розроблення стартап-проектів. Окрім того, більшість існуючих підходів не враховує особливостей промислового ринку. Під час проведення досліджень було уточнено, що теоретичне підґрунтя маркетингу стартап-проектів на промисловому ринку забезпечується поєднанням таких ключових елементів: промислового маркетингу, маркетингу малих підприємств та маркетингу високоризикових проектів (маркетингу венчурної індустрії). Авторами було сформовано структурно-логічну схему реалізації стартап-проектів на промисловому ринку, яка складається з таких основних етапів: генерація ідеї, маркетинговий аналіз стартап-проекту, планування стартап-проекту, фінансовоекономічний аналіз та оцінка ризиків, комерціалізація стартап-проекту, організація стартап-проекту та аналіз ефективності його реалізації, заходи з масштабування бізнесу. Визначено, що в межах усього процесу розроблення стартап-проекту можливе повернення до попереднього етапу чи підетапу з метою його удосконалення. uk_UA
dc.description.abstract EN: A gradual development of various tools that promote innovative entrepreneurship can be seen in Ukraine today. Startup incubators, accelerators, schools and various startup platforms appear in Ukraine and all of them need marketing instruments. Thus, the purpose of this research is to specify the theoretical foundations of the startup marketing and to form the scheme of the startup development in the industrial market. It was found that experts and scientists offer various approaches to the startup development process. In addition, most of the existing approaches do not take into account peculiarities of the industrial market. During the research, it was determined that theoretical foundations of the startup marketing in the industrial market are represented by the combination of the industrial marketing, small business marketing, and marketing of the high-risk projects (venture industry marketing). The scheme of the startup development in the industrial market was formed. It includes the following key steps: idea generation, marketing analysis of the startup, planning of the startup, financial and economic analysis and risk assessment, commercialization of the startup, organization of the startup and analysis of the effectiveness of its development, measures for the scaling of the business. It was determined that during the entire startup development process it is possible to return to the previous steps for their improvement.
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» uk_UA
dc.subject стартап uk_UA
dc.subject промисловий маркетинг uk_UA
dc.subject технологічний аудит uk_UA
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.subject венчурна індустрія uk_UA
dc.subject мінімально життєздатний продукт uk_UA
dc.subject MVP uk_UA
dc.subject industrial marketing uk_UA
dc.subject minimum viable product uk_UA
dc.subject technological audit uk_UA
dc.subject startup uk_UA
dc.subject venture industry uk_UA
dc.subject marketing strategy uk_UA
dc.subject start-up uk_UA
dc.title Науково-методичні засади розроблення маркетингової стратегії стартап-проектів на промисловому ринку uk_UA
dc.title.alternative Scientific and methodological principles of the marketing strategy development of startups in the industrial market uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу