DSpace Repository

Пуш- і пул-стратегії комерціалізації результатів наукових досліджень у політиці фінансування ВНЗ

Show simple item record

dc.contributor.author Демченко, Оксана Петрівна
dc.contributor.author Демченко, Оксана Петровна
dc.contributor.author Demchenko, Oksana
dc.date.accessioned 2019-07-28T07:03:15Z
dc.date.available 2019-07-28T07:03:15Z
dc.date.issued 2016-11
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/66.pdf
dc.identifier.citation Демченко О. П. Пуш- і пул-стратегії комерціалізації результатів наукових досліджень у політиці фінансування ВНЗ / О. П. Демченко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 4. – С. 332-336. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1190
dc.description.abstract UK: У статті обґрунтовано виокремлення політики фінансування як самостійної складової частини фінансової політики ВНЗ поруч із політикою управління активами, грошовими потоками, інвестиціями, фінансовими ризиками і політикою антикризового фінансового управління. Досліджено основні сутнісні характеристики політики фінансування інноваційної діяльності, зокрема об’єкт, мету та завдання, функції та інструментарій. Визначено місце пуш- і пул-стратегій комерціалізації у політиці фінансування інноваційної діяльності. Обґрунтовано доцільність розробки і впровадження даних стратегій. en_US
dc.description.abstract RU: В статье обосновано выделение политики финансирования как самостоятельной составляющей финансовой политики вузов рядом с политикой управления активами, денежными потоками, инвестициями, финансовыми рисками и политикой антикризисного финансового управления. Исследованы основные сущностные характеристики политики финансирования инновационной деятельности, в том числе объект, цели и задачи, функции и инструментарий. Определено место пуш- и пул-стратегий коммерциализации в политике финансирования инновационной деятельности. Обоснована целесообразность разработки и внедрения данных стратегий.
dc.description.abstract EN: The article substantiates the distinguishing of financial policy as a separate component of financial policy of higher educational institutions (HEI) along with the policy of management of assets, cash flows, investments, financial risks and policy of anti-crisis financial management. The main essential characteristics of the policy of innovative activity financing are determined, in particular: the object, purpose and tasks, functions and instruments. The place and role of push and pull strategies of commercialisation in the policy of financing of innovative activity are determined. The appropriateness of development and implementation of these strategies is grounded.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject політика фінансування en_US
dc.subject інноваційна діяльність ВНЗ en_US
dc.subject пуш- і пул-стратегії комерціалізації en_US
dc.subject политика финансирования en_US
dc.subject инновационная деятельность вузов en_US
dc.subject пуш- и пул- стратегия коммерциализации en_US
dc.subject financing policy en_US
dc.subject innovative activity of HEI en_US
dc.subject push and pull strategy of commercialisation en_US
dc.title Пуш- і пул-стратегії комерціалізації результатів наукових досліджень у політиці фінансування ВНЗ en_US
dc.title.alternative Пуш- и стратегии пула коммерциализации результатов научных исследований в политике финансирования ВУЗА en_US
dc.title.alternative Push and pull strategies of commercialization of research results in the Universities’ policy of financing en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account