00 DSpace/Manakin Repository

Modern transformations of industrial marketing models in Ukraine

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Zhukov, Sviatoslav
dc.contributor.author Жуков, Святослав Августович
dc.contributor.author Kulinich, Tetiana
dc.contributor.author Кулініч, Тетяна Володимирівна
dc.contributor.author Nahorna, Olena
dc.contributor.author Нагорна, Олена Вікторівна
dc.date.accessioned 2024-01-24T09:58:02Z
dc.date.available 2024-01-24T09:58:02Z
dc.date.issued 2023-12
dc.identifier http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1356
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/188-16
dc.identifier.citation Zhukov S. Modern transformations of industrial marketing models in Ukraine / S. Zhukov, T. Kulinich, O. Nahorna // Економічний простір. – 2023. – № 188. – С. 95-100 uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11847
dc.description.abstract EN: In the conditions of active development of digital technologies and increased competition for consumers' spending, domestic industrial marketing has essentially shifted its focus towards qualitatively new tools and technologies to achieve marketing goals in the industrial sector. Under these conditions, it goes through a series of specific transformations, gradually evolving into a quite flexible system that uses adjusted strategies, reactive methods, and variable approaches to promote and sell products and services in the industrial market. Therefore, the article aims to study the nature and content of modern transformations in industrial marketing models in Ukraine. The research results highlight the fact that the contemporary transformations in industrial marketing models in Ukraine are characterized by the nature of change that emphasizes adjusted strategies, reactive methods, and adaptable approaches to meet the evolving demands of consumers, competitive pressures, and technological pos-sibilities. These transformations exhibit the following features: gradual hybridization of marketing methods and technologies by combining their traditional forms with innovative ones; an increase in the scalability of the internal marketing department; enhancing the strategic flexibility of marketing by developing the capability for automatic change generation, adapting market-ing strategies swiftly to new market conditions and opportunities. uk_UA
dc.description.abstract UK: В умовах активного розвитку цифрових технологій та посилення конкуренції за витрати споживачів вітчизняний промисловий маркетинг суттєво змістив фокус у бік якісно нових інструментів і технологій для досягнення маркетингових цілей у промисловому секторі. У цих умовах вона проходить через ряд специфічних трансформацій, поступово перетворюючись на досить гнучку систему, яка використовує скориговані стратегії, реактивні методи та змінні підходи для просування та продажу товарів і послуг на промисловому ринку. Тому стаття спрямована на дослідження сутності та змісту сучасних трансформацій моделей промислового маркетингу в Україні. Результати дослідження підкреслюють той факт, що сучасні трансформації моделей промислового маркетингу в Україні характеризуються характером змін, які наголошують на скоригованих стратегіях, реактивних методах і адаптивних підходах для задоволення мінливих потреб споживачів, конкурентного тиску та технологічних можливостей. Ці перетворення виявляють такі ознаки: поступова гібридизація методів і технологій маркетингу шляхом поєднання їх традиційних форм з інноваційними; підвищення масштабованості відділу внутрішнього маркетингу; підвищення стратегічної гнучкості маркетингу шляхом розвитку здатності автоматичного генерування змін, швидкої адаптації маркетингових стратегій до нових ринкових умов і можливостей.
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Придніпровська державна академія будівництва та архітектури uk_UA
dc.subject масштабування uk_UA
dc.subject продаж продукції та послуг uk_UA
dc.subject відділ маркетингу uk_UA
dc.subject маркетингові технології uk_UA
dc.subject scaling uk_UA
dc.subject and service sales uk_UA
dc.subject marketing technologies uk_UA
dc.subject product uk_UA
dc.subject marketing department uk_UA
dc.title Modern transformations of industrial marketing models in Ukraine uk_UA
dc.title.alternative Сучасні трансформації моделей промислового маркетингу в Україні uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу