00 DSpace/Manakin Repository

Стратегія формування організаційної культури вітчизняних підприємств на засадах соціальної відповідальності бізнесу: регіональний аспект

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ворончак, Іван Осипович
dc.contributor.author Ворончак, Иван Осипович
dc.contributor.author Voronchak, Ivan
dc.contributor.author Демачкович, Лілія Миронівна
dc.contributor.author Демачкович, Лилия Мироновна
dc.contributor.author Demachkovych, Liliia
dc.date.accessioned 2019-07-27T11:03:49Z
dc.date.available 2019-07-27T11:03:49Z
dc.date.issued 2016-11
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/54.pdf
dc.identifier.citation Ворончак І. О. Стратегія формування організаційної культури вітчизняних підприємств на засадах соціальної відповідальності бізнесу: регіональний аспект / І. О. Ворончак, Л. М. Демачкович // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. - № 4. – С. 265-270. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1178
dc.description.abstract UK: У статті обґрунтовано необхідність формування організаційної культури вітчизняних підприємств на засадах соціальної відповідальності бізнесу. З’ясовано чинники регіональної диференціації практики соціальної відповідальності бізнесу як основи регіональної політики розвитку соціальної відповідальності бізнесу, відповідної умовам конкретного регіону. Проаналізовано зарубіжний досвід стимулювання соціальної відповідальності бізнесу, класифіковано інструменти стимулюючого впливу. Визначено сутність, механізм формування та реалізації регіональної стратегії розвитку соціальної відповідальності бізнесу. en_US
dc.description.abstract RU: В статье обоснована необходимость формирования организационной культуры отечественных предприятий на принципах социальной ответственности бизнеса. Выяснены факторы региональной дифференциации практики социальной ответственности бизнеса как основы региональной политики развития социальной ответственности бизнеса, соответствующей условиям конкретного региона. Проанализирован зарубежный опыт стимулирования социальной ответственности бизнеса, классифицированы инструменты стимулирующего воздействия. Определены сущность и механизм формирования и реализации региональной стратегии развития социальной ответственности бизнеса.
dc.description.abstract EN: In the article the necessity of formation of domestic enterprises` organizational culture based on corporate social responsibility has been grounded. Factors of regional differentiation of corporate social responsibility practices have been founded as the basis for regional corporate social responsibility development policy, which fulfill the conditions of the particular region. The foreign experience of corporate social responsibility stimulation has been analyzed, its instruments have been classified. The formation and implementation mechanism of regional strategy of corporate social responsibility development has been determined.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject організаційна культура en_US
dc.subject соціальна відповідальність бізнесу en_US
dc.subject інструментарій стимулювання соціальної відповідальності бізнесу en_US
dc.subject регіональна стратегія розвитку соціальної відповідальності бізнесу en_US
dc.subject организационная культура en_US
dc.subject социальная ответственность бизнеса en_US
dc.subject инструментарий стимулирования социальной ответственности бизнеса en_US
dc.subject региональная стратегия развития социальной ответственности бизнеса en_US
dc.subject organizational culture en_US
dc.subject corporate social responsibility en_US
dc.subject corporate social responsibility stimulation`s instruments en_US
dc.subject the regional strategy of corporate social responsibility development en_US
dc.title Стратегія формування організаційної культури вітчизняних підприємств на засадах соціальної відповідальності бізнесу: регіональний аспект en_US
dc.title.alternative Стратегия формирования организационной культуры отечественных предприятий на принципах социальной ответственности бизнеса: региональный аспект en_US
dc.title.alternative Strategy of formation of domestic enterprises’ organizational culture based on corporate social responsibility: a regional aspect en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу