00 DSpace/Manakin Repository

Процес планування рекламної кампанії на ринку авіаперевезень та його вплив на результати функціонування підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корж, Марина Володимирівна
dc.contributor.author Корж, Марина Владимировна
dc.contributor.author Korzh, Maryna
dc.contributor.author Хасан, Алі Аль-Абабнех
dc.contributor.author Хасан, Али Аль-Абабнех
dc.contributor.author Khasan, Aly Al-Ababnekh
dc.date.accessioned 2019-07-27T08:29:30Z
dc.date.available 2019-07-27T08:29:30Z
dc.date.issued 2016-11
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/48.pdf
dc.identifier.citation Корж М. В. Процес планування рекламної кампанії на ринку авіаперевезень та його вплив на результати функціонування підприємства / М. В. Корж, Алі Аль-Абабнех Хасан // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. - № 4. – С. 238-241. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1172
dc.description.abstract UK: У статті представлено результати дослідження специфіки сучасного ринку рекламних кампаній у сфері авіаперевезень, а саме особливості процесу планування елементів рекламної кампаній у сфері авіаперевезень. Розглянуто сутність та варіативність елементів планування рекламної кампаній у сфері авіаперевезень. Визначено та структуровано етапи планування рекламної кампанії. Надано оцінку кожному з елементів та етапів процесу планування рекламної кампанії. Зроблено висновки щодо оптимального алгоритму управління рекламною діяльністю у сфері авіаперевезень. en_US
dc.description.abstract RU: В статье представлены результаты исследования специфики современного рынка рекламных кампаний в сфере авиаперевозок, а именно особенности процесса планирования элементов рекламной кампании в сфере авиаперевозок. Рассмотрены сущность и вариативность элементов планирования рекламной кампании в сфере авиаперевозок. Определены и структурированы этапы планирования рекламной кампании. Дана оценка каждому из элементов и этапов процесса планирования рекламной кампании. Сделаны выводы относительно оптимального алгоритма управления рекламной деятельностью в сфере авиаперевозок.
dc.description.abstract EN: The article presents the results of the study the specifics of the modern market of advertising campaigns in the airline industry, and it features elements of the planning process of an advertising campaign in the airline industry. We consider the nature and variability of elements of advertising campaign planning in the airline industry. Defined and structured stages of planning an advertising campaign. The estimation of each of the elements and stages of planning an advertising campaign. The conclusions regarding the optimal control algorithm for promotional activities in the field of air transport.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject маркетинговий комплекс en_US
dc.subject планування реклами en_US
dc.subject аеропорт en_US
dc.subject авіареклама en_US
dc.subject маркетинговый комплекс en_US
dc.subject планирование рекламы en_US
dc.subject аэропорт en_US
dc.subject авиареклама en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject marketing mix en_US
dc.subject advertising planning en_US
dc.subject airport en_US
dc.subject aviareklama en_US
dc.title Процес планування рекламної кампанії на ринку авіаперевезень та його вплив на результати функціонування підприємства en_US
dc.title.alternative Процесс планирования рекламной кампании на рынке авиаперевозок и его влияние на результаты функционирования предприятия en_US
dc.title.alternative Planning process advertising air market and its impact on the results of enterprise en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу