DSpace Repository

Аналіз теоретико-методичних підходів до маркетингового тестування товарних інновацій

Show simple item record

dc.contributor.author Нагорний, Євген Ігоревич
dc.contributor.author Нагорный, Евгений Игоревич
dc.contributor.author Nahornyi, Yevhen
dc.date.accessioned 2019-07-26T08:40:45Z
dc.date.available 2019-07-26T08:40:45Z
dc.date.issued 2016-11
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/40.pdf
dc.identifier.citation Нагорний Є. І. Аналіз теоретико-методичних підходів до маркетингового тестування товарних інновацій / Є. І. Нагорний // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. - № 4. – С. 193-199. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1163
dc.description.abstract UK: У статті розглянуто наявні теоретико-методичні підходи до проведення процедури маркетингового тестування товарних інновацій. Охарактеризовано основні положення різних моделей тестування, що виділяються науковцями. Зазначено переваги та недоліки розглянутих моделей маркетингового тестування. Запропоновано авторський підхід до проведення процедури маркетингового тестування товарних інновацій en_US
dc.description.abstract RU: В статье рассмотрены существующие теоретико-методические подходы к проведению процедуры маркетингового тестирования товарных инноваций. Охарактеризованы основные положения различных моделей тестирования, которые выделяются учеными. Указаны преимущества и недостатки рассмотренных моделей маркетингового тестирования. Предложен авторский подход к проведению процедуры маркетингового тестирования товарных инноваций.
dc.description.abstract EN: The theoretical and methodical approaches to procedure of product innovations marketing testing are analysed in the article. The basic provisions of the various testing models are characterized. The advantages and disadvantages of reviewed models of marketing testing are specified. The author's approach to the procedure of marketing testing of product innovations is formed.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject інновація en_US
dc.subject інноваційна діяльність en_US
dc.subject інноваційний цикл en_US
dc.subject маркетингове тестування en_US
dc.subject маркетингові фільтри en_US
dc.subject критерії фільтрації en_US
dc.subject результативність en_US
dc.subject бізнес-аналіз en_US
dc.subject инновация en_US
dc.subject инновационная деятельность en_US
dc.subject инновационный цикл en_US
dc.subject маркетинговое тестирование en_US
dc.subject маркетинговые фильтры en_US
dc.subject результативность en_US
dc.subject критерии фильтрации en_US
dc.subject бизнес-анализ en_US
dc.subject innovation en_US
dc.subject innovative activity en_US
dc.subject innovative cycle en_US
dc.subject marketing testing en_US
dc.subject business analysis en_US
dc.subject performance en_US
dc.subject marketing filters en_US
dc.subject filter criteria en_US
dc.title Аналіз теоретико-методичних підходів до маркетингового тестування товарних інновацій en_US
dc.title.alternative Анализ теоретико-методических подходов к маркетинговому тестированию товарных инноваций en_US
dc.title.alternative Analysis of theoretical and methodical approaches to marketing testing of product innovations en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account