DSpace Repository

Удосконалення збутової політики підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Лебедєва, Юлія Евгенівна
dc.contributor.author Лебедева, Юлия Евгеньевна
dc.contributor.author Lebedieva, Yuliia
dc.contributor.author Тульчинська, Світлана Олександрівна
dc.contributor.author Тульчинская, Светлана Александровна
dc.contributor.author Tulchynska, Svitlana
dc.date.accessioned 2019-07-25T10:09:28Z
dc.date.available 2019-07-25T10:09:28Z
dc.date.issued 2016-11
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/32.pdf
dc.identifier.citation Лебедєва Ю. Е. Удосконалення збутової політики підприємства / Ю. Е. Лебедєва, С. О. Тульчинська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016.– № 4. – С. 155-158. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1155
dc.description.abstract UK: Статтю присвячено дослідженню шляхів подолання проблем, що виникають під час здійснення збутової політики у сучасних умовах господарювання. Визначено деякі теоретичні аспекти, що формують збутову політику підприємства. Проведено аналіз збутової політики, прикладом для якого послугувало вітчизняне підприємство поліграфічних послуг. На основі отриманих даних зроблено висновки та розроблено рекомендації щодо вдосконалення збутової політики підприємства. Аргументовано, що отримані результати дослідження можуть бути використані вітчизняними підприємствами з метою сприяння підвищенню ефективності результатів здійснення збутової політики. en_US
dc.description.abstract RU: Статья посвящена исследованию путей преодоления проблем, возникающих при осуществлении сбытовой политики в современных условиях хозяйствования. Определены некоторые теоретические аспекты, формирующие сбытовую политику предприятия. Проведен анализ сбытовой политики на примере отечественного предприятия полиграфических услуг. На основе полученных данных сделаны выводы и разработаны рекомендации по совершенствованию сбытовой политики предприятия. Аргументировано, что полученные результаты исследования могут быть использованы отечественными предприятиями для содействия повышению эффективности результатов осуществления сбытовой политики.
dc.description.abstract EN: This article focuses on the ways to overcome the problems encountered in the implementation of sales policy in the current economic conditions. Determined some theoretical aspects which form the sales policy of the company. The analysis of marketing policy model for domestic enterprises which serve to printing services. On the basis of these conclusions and recommendations for improving the marketing policy of the company. Argued that the results of research can be used by domestic enterprises to promote more effective implementation of the results of sales policy.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject збут en_US
dc.subject системний підхід en_US
dc.subject збутова політика en_US
dc.subject поліграфічне підприємство en_US
dc.subject служба збуту en_US
dc.subject сбыт en_US
dc.subject системный подход en_US
dc.subject сбытовая политика en_US
dc.subject полиграфическое предприятие en_US
dc.subject служба сбыта en_US
dc.subject sales en_US
dc.subject system approach en_US
dc.subject sales policy en_US
dc.subject printing company en_US
dc.subject service sales en_US
dc.title Удосконалення збутової політики підприємства en_US
dc.title.alternative Усовершенствование сбытовой политики предприятия en_US
dc.title.alternative Improvement of sales policy of the enterprise en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account