00 DSpace/Manakin Repository

Напрями вдосконалення корпоративної культури підприємств металургійної промисловості

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Литовка, Віталій Анатолійович
dc.contributor.author Lytovka, Vitalii
dc.contributor.author Пилипенко, Ганна Миколаївна
dc.contributor.author Pylypenko, Hanna
dc.contributor.author Прушківська, Е. В.
dc.contributor.author Prushkivska, Emiliia
dc.date.accessioned 2023-11-30T09:57:05Z
dc.date.available 2023-11-30T09:57:05Z
dc.date.issued 2023-10
dc.identifier http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1328
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/187-19
dc.identifier.citation Литовка В. А. Напрями вдосконалення корпоративної культури підприємств металургійної промисловості / В. А. Литовка, Г. М. Пилипенко, Е. В. Прушківська // Економічний простір. – 2023. – № 187. – С. 118-123 uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11444
dc.description.abstract UK: У статті розглянуто теоретичні аспекти формування корпоративної культури, її особливості на металургійних підприємств України та напрями удосконалення в умовах інноваційного розвитку. У результаті дослідження чотирьох типів корпоративної культури – адхократії, кланової, ринкової та ієрархічної за моделлю CVF К. Камерона та Р. Квін-на було визначено, що адхократична культура найбільше сприятиме інноваціям, оскільки вона передбачає гнучкість та орієнтована на зовнішнє середовище. У свою чергу ринкова культура наголошує на контролі та стабільності, що є обмеженням для інновацій. Авторами запропонована модифікована методика діагностики корпоративної культури, яка базується на моделі CVF та передбачає систему 5-ти бальної шкали оцінювання респондентами питань анкети. У результаті діагностики було виявлено, що для ПАТ «ІНТЕРПАЙП» та ПрАТ «Центральний ГЗК» прита-манна кланова корпоративна культура, яку необхідно посилити до показника бажаної. ПАТ «Запоріжсталь», ПРАТ «ЮЖКОКС», ПРАТ «КАМЕТ-СТАЛЬ доцільно змінити тип корпоративної культури з ринкової на кланову. Запропоновано, що стратегічне бачення розвитку металургійних підприємств необхідно змінювати у напрямок інно-ваційного розвитку. Показано роль жінок, які працюють на металургійних підприємствах у просуванні бажаних зелених практик та цінностей. Враховуючи євроінтеграційний курс України доцільними є зміни принципів ведення бізнесу, пов'язаних з Європейським зеленим курсом. Запропоновані рекомендації можуть бути використанні при удосконаленні місії, стратегічного бачення, корпоративної культури та її цінностей для металургійних підприємств. uk_UA
dc.description.abstract EN: The article examines the theoretical aspects of the corporate culture formation, its features at the metallurgical enterprises of Ukraine and directions for improvement amid the innovative development. As a result of the study of four types of corporate culture – adhocracy, clan, market and hierarchical according to the CVF model of K. Cameron and R. Quinn, it was determined that the adhocratic culture will most contribute to innovation, as it involves flexibility and is oriented towards the external envi-ronment. In turn, the market culture emphasizes control and stability, which is a constraint on innovation. The authors proposed a modified method of diagnosing corporate culture, which is based on the CVF model and provides for a 5-point scale system for evaluating questionnaire questions by respondents. As a result of the diagnosis, it was found that PJSC "INTERPIPE" and PJSC "Central GZK" have a clan corporate culture, which must be strengthened to the desired level. PJSC "Zaporizhstal", PJSC "YUZHKOKS", PJSC "KAMET-STEEL" should change the type of corporate culture from market to clan culture. It is proposed that the strategic vision of the metallurgical enterprise’s development must be changed in the direction of innovative development. The role of women working at metallurgical enterprises in the promotion of desired green practices and values is shown. Women are more committed to "green" values than men. This increases the role of women in promoting green practices and introducing innovations at metallurgical enterprises. The analysis of the strategic direction of the corporate culture showed that the staff wants the strategy to correspond to the innovative (adhocratic) type of culture. Based on the fact that corporate culture affects the innovation of enterprises, and vice versa, we can assume that the strategic vision of metallurgical enterprises development must be changed in the innovative development direction, digitalization, smartization. Taking into account the European integration direction of Ukraine, changes in the principles of conducting business related to the European Green Deal are expedient. The proposed recommendations can be used to improve the mission, strategic vision, corporate culture and its values for metallurgical enterprises.
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Придніпровська державна академія будівництва та архітектури uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject зелені інновації uk_UA
dc.subject соціологічне опитування uk_UA
dc.subject металургійна промисловість uk_UA
dc.subject інноваційний розвиток uk_UA
dc.subject корпоративна культура uk_UA
dc.subject corporate culture uk_UA
dc.subject innovative development uk_UA
dc.subject sociological survey uk_UA
dc.subject green innovations uk_UA
dc.subject enterprise uk_UA
dc.subject metallurgical industry uk_UA
dc.title Напрями вдосконалення корпоративної культури підприємств металургійної промисловості uk_UA
dc.title.alternative Corporate culture transformation of the metallurgical industry enterprises amid digital and green economy uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу