DSpace Repository

Маркетингові підходи до використання Big Data у підприємництві

Show simple item record

dc.contributor.author Буднік, Ольга Миколаївна
dc.contributor.author Будник, Ольга Николаевна
dc.contributor.author Budnik, Olha
dc.date.accessioned 2019-07-25T06:41:24Z
dc.date.available 2019-07-25T06:41:24Z
dc.date.issued 2016-11
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/23.pdf
dc.identifier.citation Буднік О. М. Маркетингові підходи до використання Big Data у підприємництві / О. М. Буднік // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 4. – С. 109-112. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1143
dc.description.abstract UK: Стаття містить дослідження питання використання Інтернет-комунікацій, ІТ-технологій, великих масивів інформації в сучасному ринковому середовищі. Особлива увага приділена важливості пошуку шляхів упровадження організаціями нових комунікативних каналів та розробки дієвого комплексного механізму адаптації маркетингового інструментарію їх діяльності. Акцентується на ефективному використанні Big Data відомими закордонними компаніями. en_US
dc.description.abstract RU: Статья содержит исследование вопроса использования Интернет-комуникаций, ІТ-технологий, больших масивов информации в современной рыночной среде. Особое внимание уделено необходимости поиска путей внедрения организациями новых коммуникационных каналов и разроботки действенного комплексного механизма адаптации маркетингового инструментария их деятельности. Акцентируется на эффективном использовании Big Data известными зарубежными компаниями.
dc.description.abstract EN: The article presents a case study of the Internet communications, IT technology and Big Data used in the modern market environment. The special attention is paid to the importance of organizations new communication channels implementation as well as effective integratation of the complex marketing adaptation mechanism for their activities development. The authour also focuses on the effective use of Big Data in well-known foreign companies.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject великі дані en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject підприємництво en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject большие данные en_US
dc.subject предпринимательство en_US
dc.subject конкурентноспособность en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject entrepreneurship en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject Big Data en_US
dc.title Маркетингові підходи до використання Big Data у підприємництві en_US
dc.title.alternative Маркетинговые подходы к использованию Big Data в предпринимательстве en_US
dc.title.alternative Marketing approaches to Big Data use in entrepreneurship en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account