dc.contributor.author |
Шаломов, О. В. |
|
dc.contributor.other |
Бєліков, Анатолій Серафимович (науковий керівник) |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-16T11:29:39Z |
|
dc.date.available |
2023-11-16T11:29:39Z |
|
dc.date.issued |
2019-04 |
|
dc.identifier.citation |
Шаломов О. В. Зниження рівня шуму при раціональній системі вулично-дорожньої мережі / О. В. Шаломов; наук. керівник: А. C. Бєліков // Безпека життєдіяльності в XXI столітті. XV Міжвуз. студ. наук.-практ. конф., (11–12 квітня 2019, Дніпро) : тез. доп. – Дніпро: ПДАБА, 2019. – С. 6-7 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11416 |
|
dc.description.abstract |
UK: Транспортний шум проникає в житлову забудову, на територію
мікрорайону, на багато робочих місць (адміністративні будівлі, науково-
дослідні і проектні інститути, навчальні заклади, офіси тощо), супроводжує нас
на вулицях і проспектах, всередині трамваїв , тролейбусів і автобусів.
Через це велика кількість планувальних і організаційних заходів щодо
захисту від шуму відносять до транспорту. Розміри і умови вуличного руху
мають вирішальний вплив на шумовий режим примагістральних і
міжмагістральних територій. Вони знаходяться в прямій залежності від
прийнятої або сформованої системи вулично-дорожньої мережі, тобто, від
системи магістральних вулиць міста. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
uk_UA |
dc.subject |
шум |
uk_UA |
dc.subject |
раціональні системи |
uk_UA |
dc.subject |
вулично-дорожні мережі |
uk_UA |
dc.title |
Зниження рівня шуму при раціональній системі вулично-дорожньої мережі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |