00 DSpace/Manakin Repository

Сутність та роль маркетингової цінової політики на підприємствах в умовах кризи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лінтур, Марина Володимирівна
dc.contributor.author Лінтур, Марина Владимировна
dc.contributor.author Lintur, Maryna
dc.contributor.author Рега, Марина Георгіївна
dc.contributor.author Рега, Марина Георгиевна
dc.contributor.author Reha, Maryna
dc.date.accessioned 2019-07-24T10:29:37Z
dc.date.available 2019-07-24T10:29:37Z
dc.date.issued 2016-08
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/3_2016/24.pdf
dc.identifier.citation Лінтур М. В. Сутність та роль маркетингової цінової політики на підприємствах в умовах кризи / М. В. Лінтур, М. Г. Рега // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 3. – С. 118-122. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1139
dc.description.abstract UK: У статті визначено сутність маркетингової цінової політики на підприємствах в умовах кризи. Запропоновано основні напрями забезпечення реалізації цінової стратегії в реалізації комплексного фінансово-економічного підходу. З’ясовано зміст та специфіку маркетингової цінової політики. Наведено аналіз теоретичних підходів до маркетингової цінової політики на підприємствах в умовах кризи. en_US
dc.description.abstract RU: В статье определена сущность маркетинговой ценовой политики на предприятиях в условиях кризиса. Предложены основные направления обеспечения реализации ценовой стратегии в реализации комплексного финансово-экономического подхода. Выяснены содержание и специфика маркетинговой ценовой политики. Проведен анализ теоретических подходов к маркетинговой ценовой политике на предприятиях в условиях кризиса.
dc.description.abstract EN: The article essence of marketing pricing policy in enterprises a crisis. The main directions of ensuring implementation pricing strategy in the implementation of integrated financial and economic approach. It is found meaning and specificity, marketing pricing. The analysis of theoretical approaches to marketing pricing policies in enterprises in a crisis.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject ціна en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject управління цінами en_US
dc.subject маркетингова цінова політика en_US
dc.subject регулювання en_US
dc.subject стратегія ціноутворення en_US
dc.subject моніторинг en_US
dc.subject цена en_US
dc.subject комплекс маркетинга en_US
dc.subject управление ценой en_US
dc.subject маркетинговая ценовая политика en_US
dc.subject регулирование en_US
dc.subject стратегия ценообразования en_US
dc.subject мониторинг en_US
dc.subject price en_US
dc.subject range of marketing en_US
dc.subject marketing pricing en_US
dc.subject regulation en_US
dc.subject pricing strategy en_US
dc.subject monitoring en_US
dc.title Сутність та роль маркетингової цінової політики на підприємствах в умовах кризи en_US
dc.title.alternative Сущность и роль маркетинговой ценовой политики на предприятиях в условиях кризиса en_US
dc.title.alternative The nature and role of price and marketing enterprises under crisis en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу