DSpace Repository

Вплив комунікативної парадигми на управління національною туристичною системою

Show simple item record

dc.contributor.author Охріменко, Алла Григорівна
dc.contributor.author Охрименко, Алла Григорьевна
dc.contributor.author Okhrimenko, Alla
dc.date.accessioned 2019-07-24T08:47:19Z
dc.date.available 2019-07-24T08:47:19Z
dc.date.issued 2016-11
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/19.pdf
dc.identifier.citation Охріменко А. Г. Вплив комунікативної парадигми на управління національною туристичною системою / А. Г. Охріменко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 4. – С. 88-93. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1137
dc.description.abstract UK: У статті узагальнено основні положення комунікативної парадигми суспільних відносин, обґрунтовано специфічні прояви комунікативної парадигми в національній туристичній системі. Доведена доцільність використання ідей комунікативної парадигми в національній туристичній системі України для її ефективного розвитку та інтеграції до європейського простору. en_US
dc.description.abstract RU: В статье обобщены основные положения коммуникативной парадигмы общественных отношений, обоснованы специфические проявления коммуникативной парадигмы в национальной туристической системе. Доказана целесообразность использования идей коммуникативной парадигмы в национальной туристической системе Украины с целью ее эффективного развития и интеграции в европейское пространство.
dc.description.abstract EN: The article summarizes the main provisions communicative paradigm of public relations. Substantiated specific manifestations of communicative paradigms in national tourism system. Proved the feasibility of using ideas communicative paradigms in national tourism system of Ukraine. The role of the principles of communication paradigm in the management model of «governance». It is noted that the implementation of ideas communicative paradigms in national tourism system of Ukraine will affect the performance and integration into the European space.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject національна туристична система en_US
dc.subject комунікативна парадигма en_US
dc.subject мультисуб’єктність en_US
dc.subject мультирівневість en_US
dc.subject інтерсуб’єктивність en_US
dc.subject национальная туристическая система en_US
dc.subject коммуникативная парадигма en_US
dc.subject мультисубьектность en_US
dc.subject мультииерархичность en_US
dc.subject интерсубъективность en_US
dc.subject national tourism system en_US
dc.subject communicative paradigm en_US
dc.subject multi subjectivity en_US
dc.subject multilevel character en_US
dc.subject intersubjectivity en_US
dc.title Вплив комунікативної парадигми на управління національною туристичною системою en_US
dc.title.alternative Влияние коммуникативной парадигмы на управление национальной туристической системой en_US
dc.title.alternative Influence of communicative paradigms on governance of the national tourism system en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account