DSpace Repository

Регіональні та галузеві пріоритети формування маркетингових активів міжнародних компаній

Show simple item record

dc.contributor.author Пономаренко, Роман Олександрович
dc.contributor.author Пономаренко, Роман Александрович
dc.contributor.author Ponomarenko, Roman
dc.date.accessioned 2019-07-23T08:15:05Z
dc.date.available 2019-07-23T08:15:05Z
dc.date.issued 2016-11
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/10.pdf
dc.identifier.citation Пономаренко Р. О. Регіональні та галузеві пріоритети формування маркетингових активів міжнародних компаній / Р. О. Пономаренко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016.– № 4. – С. 48-52. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1123
dc.description.abstract UK: У статті визначено ключові пріоритети розвитку запропонованої автором системи маркетингових активів міжнародних компаній. Зокрема, на основі комплексного конкурентного аналізу ефективності бренд-менеджменту, управління лояльністю споживачів, репутації компанії, мережевої кооперації, внутрішнього маркетингу, маркетингової інформаційної системи, маркетингових стратегій та маркетингових інновацій провідних корпорацій світу було виокремлено регіональні та галузеві особливості формування досліджуваних активів. en_US
dc.description.abstract RU: В статье определены ключевые приоритеты развития предложенной автором системы маркетинговых активов международных компаний. В частности, на основе комплексного конкурентного анализа эффективности бренд-менеджмента, управления лояльностью потребителей, репутации компании, сетевой кооперации, внутреннего маркетинга, маркетинговой информационной системы, маркетинговых стратегий и маркетинговых инноваций ведущих корпораций мира были выделены региональные и отраслевые особенности формирования исследуемых активов.
dc.description.abstract EN: The article deals with the key development priorities of the marketing asset system of international companies, proposed by the author. In particular, based on a comprehensive competitive analysis of the brand management effectiveness, consumer loyalty and the company reputation, network cooperation, internal marketing, marketing information system, marketing strategies and marketing innovations of leading companies the author has identified regional and sectoral peculiarities of the analyzed asset formation.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject маркетингові активи en_US
dc.subject конкурентний аналіз en_US
dc.subject багатокутники конкурентоспроможності en_US
dc.subject стратегічний маркетинг en_US
dc.subject ТНК en_US
dc.subject маркетинговые активы en_US
dc.subject конкурентный анализ en_US
dc.subject многоугольники конкурентоспособности en_US
dc.subject стратегический маркетинг en_US
dc.subject marketing assets en_US
dc.subject competitive analysis en_US
dc.subject polygons of competitiveness en_US
dc.subject multinationals en_US
dc.subject strategic marketing en_US
dc.title Регіональні та галузеві пріоритети формування маркетингових активів міжнародних компаній en_US
dc.title.alternative Региональные и отраслевые приоритеты формирования маркетинговых активов международных компаний en_US
dc.title.alternative Regional and sectoral priorities of international company marketing assets` formation en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account