00 DSpace/Manakin Repository

Механізм забезпечення конкурентоспроможності будівельного комплексу України на принципах превентивності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Воловодюк, Світлана Станіславівна
dc.contributor.author Воловодюк, Светлана Станиславовна
dc.contributor.author Volovodiuk, Svetlana
dc.date.accessioned 2019-07-22T06:59:40Z
dc.date.available 2019-07-22T06:59:40Z
dc.date.issued 2016-08
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/3_2016/11.pdf
dc.identifier.citation Воловодюк С. С. Механізм забезпечення конкурентоспроможності будівельного комплексу україни на принципах превентивності / С. С. Воловодюк // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 3. – С. 51-56. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1103
dc.description.abstract UK: У статті досліджено характерні особливості впровадження маркетингових комунікацій на рівні галузей та галузевих комплексів. Проаналізовано вплив превентивного маркетингову на рівень конкурентоспроможності будівельного комплексу. Запропоновано виробникам будівельного комплексу, з метою адаптації до нових умов ринку та із врахуванням потреби запобігання внутрішньогалузевим кризовим явищам, використовувати спеціальні інструменти концепції превентивного маркетингу – інтегровані маркетингові комунікації. Розроблено структурно-логічну схему механізму забезпечення конкурентоспроможності будівельного комплексу на принципах превентивності. en_US
dc.description.abstract RU: В статье исследованы характерные особенности внедрения маркетинговых коммуникаций на уровне отраслей и отраслевых комплексов. Проанализировано влияние превентивного маркетинга на уровень конкурентоспособности строительного комплекса. Предложено производителям строительного комплекса, с целью адаптации к новым условиям рынка и с учетом потребности предотвращения внутриотраслевым кризисным явлениям, использовать специальные инструменты концепции превентивного маркетинга – интегрированные маркетинговые коммуникации. Разработана структурно-логическую схему механизма обеспечения конкурентоспособности строительного комплекса на принципах превентивности.
dc.description.abstract EN: This article studies special features of marketing communications implementation at the level of industries and industrial complexes. It analyzes the impact of preventive marketing at the level of competitiveness of the construction sector. Manufacturers of construction sector, in order to adapt to new market conditions and taking into consideration the need to prevent inter-sector crisis, were offered to use special tools of the concept of preventive marketing - Integrated marketing communications. We have developed the structural and logical scheme of the mechanism to ensure the competitiveness of the construction sector on the basis of preventive principles.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject превентивний маркетинг en_US
dc.subject інтегровані маркетингові комунікації en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject будівельний комплекс en_US
dc.subject принципи превентивності en_US
dc.subject превентивный маркетинг en_US
dc.subject интегрированные маркетинговые коммуникации en_US
dc.subject конкурентоспособность en_US
dc.subject строительный комплекс en_US
dc.subject принципы превентивности en_US
dc.subject preventive marketing en_US
dc.subject integrated marketing communications en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject construction sector en_US
dc.subject preventive principles en_US
dc.title Механізм забезпечення конкурентоспроможності будівельного комплексу України на принципах превентивності en_US
dc.title.alternative Механизм обеспечения конкурентоспособности строительного комплекса Украины на принципах превентивности en_US
dc.title.alternative Mechanism of competitiveness provision of construction sector of Ukraine on the basis of preventive principles en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу