DSpace Repository

Методичні вказівки та завдання до виконання практичної роботи «Імітаційне моделювання на основі методу Монте-Карло» з дисципліни «Надійність складних систем» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 122 «Комп'ютерні науки» денної, заочної та дистанційної форм навчання

Show simple item record

dc.contributor.author Єршова, Ніна Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-07-24T08:16:11Z
dc.date.available 2023-07-24T08:16:11Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Методичні вказівки та завдання до виконання практичної роботи «Імітаційне моделювання на основі методу Монте-Карло» з дисципліни «Надійність складних систем» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спец. 122 «Комп'ютерні науки» ден., заоч. та дист. форм навчання / Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури ; уклад. : Н. М. Єршова. – Дніпро, 2022. – 18 с. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10826
dc.description.abstract UK: Методичні вказівки підготовлені для виконання практичної роботи здобувачами спеціальності «Комп'ютерні науки». Методичні вказівки складені з метою освоєння імітаційного моделювання випадкових величин та процесів з допомогою методу Монте-Карло і придбання навичок практичної роботи зі інструментом Генерація випадкових чисел пакету аналізу. Призначені для використання при виконанні практичної роботи і в процесі самопідготовки здобувачами денної і заочної форм навчання. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДВНЗ ''Придніпровська державна академія будівництва та архітектури'' en_US
dc.subject імітаційне моделювання en_US
dc.subject метод Монте-Карло en_US
dc.title Методичні вказівки та завдання до виконання практичної роботи «Імітаційне моделювання на основі методу Монте-Карло» з дисципліни «Надійність складних систем» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 122 «Комп'ютерні науки» денної, заочної та дистанційної форм навчання en_US
dc.type Methodical recommendations en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account