00 DSpace/Manakin Repository

Витрати на збутову діяльність вугледобувних підприємств України: оцінювання та прогноз

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Залознова, Юлія Станіславівна
dc.contributor.author Залознова, Юлия Станиславовна
dc.contributor.author Zaloznova, Yuliia
dc.contributor.author Трушкіна, Наталія Валеріївна
dc.contributor.author Трушкина, Наталия Валерьевна
dc.contributor.author Trushkina, Nataliia
dc.date.accessioned 2019-07-17T09:14:39Z
dc.date.available 2019-07-17T09:14:39Z
dc.date.issued 2016-07
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/2_2016/43.pdf
dc.identifier.citation Залознова Ю. С. Витрати на збутову діяльність вугледобувних підприємств України: оцінювання та прогноз / Ю. С. Залознова, Н. В. Трушкіна // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 2. – С. 224-229. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1078
dc.description.abstract UK: Оцінено показники збутової діяльності вугледобувних підприємств України. Розраховано коефіцієнт кореляції рангу Спірмена для виявлення кореляційного зв’язку між собівартістю та ціною 1 т товарної вугільної продукції по Україні; коефіцієнти Фехнера – між повною собівартістю та витратами на організацію збутової діяльності, витратами на збут 1 т товарної та реалізованої вугільної продукції. en_US
dc.description.abstract RU: Оценены показатели сбытовой деятельности угледобывающих предприятий Украины. Рассчитан коэффициент корреляции ранга Спирмена для выявления корреляционной связи между себестоимостью и ценой 1 т товарной угольной продукции по Украине; коэффициенты Фехнера – между полной себестоимостью и расходами на организацию сбытовой деятельности, расходами на сбыт 1 т товарной и реализованной угольной продукции.
dc.description.abstract EN: Assessed the marketing performance of coal enterprises of Ukraine. The calculated correlation coefficient of rank Spearman correlation to identify the correlation between the cost and price of 1 ton of marketable coal production in Ukraine; the coefficients of the Fechner – between full cost and cost of organizing sales activities, distribution costs of 1 ton of product and sales of coal products.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject вугледобувне підприємство en_US
dc.subject собівартість en_US
dc.subject ціна en_US
dc.subject витрати на збут en_US
dc.subject товарна вугільна продукція en_US
dc.subject реалізована вугільна продукція en_US
dc.subject статистичний аналіз en_US
dc.subject оцінювання en_US
dc.subject прогнозування en_US
dc.subject методи en_US
dc.subject угледобывающее предприятие en_US
dc.subject себестоимость en_US
dc.subject цена en_US
dc.subject затраты на сбыт en_US
dc.subject товарная угольная продукция en_US
dc.subject реализованная угольная продукция en_US
dc.subject статистический анализ en_US
dc.subject оценка en_US
dc.subject прогнозирование en_US
dc.subject методы en_US
dc.subject coal mining enterprise en_US
dc.subject cost en_US
dc.subject price en_US
dc.subject distribution costs en_US
dc.subject product coal products en_US
dc.subject coal products implemented en_US
dc.subject assessment en_US
dc.subject forecasting methods en_US
dc.subject statistical analysis en_US
dc.title Витрати на збутову діяльність вугледобувних підприємств України: оцінювання та прогноз en_US
dc.title.alternative Расходы на сбытовую деятельность угледобывающих предприятий Украины: оценивание и прогноз en_US
dc.title.alternative The cost of marketing activities of coal mining enterprises of Ukraine: assessment and forecast en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу