DSpace Repository

Методологічні основи розробки маркетингової концепції розвитку підприємств

Show simple item record

dc.contributor.author Ковінько, Олена Миколаївна
dc.contributor.author Ковинько, Елена Николаевна
dc.contributor.author Kovinko, Olena
dc.contributor.author Пятківський, ладислав Валерійович
dc.contributor.author Пятковский, Владислав Валерьевич
dc.contributor.author Piatkivskyi, Vladyslav
dc.date.accessioned 2019-07-15T09:06:59Z
dc.date.available 2019-07-15T09:06:59Z
dc.date.issued 2016-07
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/2_2016/32.pdf
dc.identifier.citation Ковінько О. М. Методологічні основи розробки маркетингової концепції розвитку підприємств / О. М. Ковінько, В. В. Пятківський // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 2. – С. 167-171. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1059
dc.description.abstract UK: Розглянуто процес формування маркетингової концепції розвитку підприємств в умовах перехідної економіки. Визначено взаємозв’язок концепції маркетингу, маркетингової орієнтації та маркетингової діяльності підприємства. Розроблено рекомендації вітчизняним підприємствам щодо формування власної маркетингової концепції розвитку, спрямованої на посилення конкурентних позицій. en_US
dc.description.abstract RU: Рассмотрен процесс формирования маркетинговой концепции развития предприятий в условиях переходной экономики. Определена взаимосвязь концепции маркетинга, маркетинговой ориентации и маркетинговой деятельности предприятия. Разработаны рекомендации отечественным предприятиям по формированию собственной маркетинговой концепции развития, направленной на усиление конкурентных позиций.
dc.description.abstract EN: The article examines the process of forming the marketing concept of enterprise development in transition economies. Correlation marketing concept, marketing orientation and marketing activities of the company. Recommendations on domestic enterprises form their own marketing concept development aimed at strengthening competitive position.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject маркетингова концепція en_US
dc.subject функції маркетингової діяльності en_US
dc.subject напрямки маркетингової орієнтації підприємств en_US
dc.subject маркетинговая концепция en_US
dc.subject функции маркетинговой деятельности en_US
dc.subject направления маркетинговой ориентации предприятий en_US
dc.subject marketing concept en_US
dc.subject areas of marketing companies en_US
dc.subject function of marketing activities targeting en_US
dc.title Методологічні основи розробки маркетингової концепції розвитку підприємств en_US
dc.title.alternative Методологические основы разработки маркетинговой концепции развития предприятий en_US
dc.title.alternative Methodological bases of development marketing concept of enterprises en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account