dc.contributor.author |
Степаненко, Сергій Віталійович |
|
dc.contributor.author |
Stepanenko, Sergii |
|
dc.contributor.author |
Городецька, Тетяна Едуардівна |
|
dc.contributor.author |
Gorodetska, Tetiana |
|
dc.contributor.author |
Руденко, Сергій Валентинович |
|
dc.contributor.author |
Rudenko, Serhii |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-29T08:00:57Z |
|
dc.date.available |
2023-05-29T08:00:57Z |
|
dc.date.issued |
2023-04 |
|
dc.identifier.citation |
Степаненко С. В. Інвестиційна складова розвитку транспортної системи України / С. В. Степаненко, Т. Е. Городецька. С. В. Руденко // Економічний простір. – 2023. – № 184. – С. 123-128 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10558 |
|
dc.description.abstract |
UK: Метою статті є аналіз інвестицій в транспортний сектор України як складової розвитку транспортної системи. У статті досліджено місце та роль транспортної системи України в економічному розвитку. Український транспортний сектор забезпечує територіальні взаємозв’язки, є сполучною ланкою між виробництвом і споживанням. Розробка програм розвитку транспортної системи потребує детальної оцінки її технічного стану, відповідності кількості і структури об’єктів реальним потребам розвитку бізнесу та транзитним можливостям. Показано, що основною проблемою підтримки у належному стані та розвитку конкурентоспроможної транспортної системи є недостатній обсяг фінансування, а також малоефективні вкладення виділених ресурсів. Все це актуалізує питання організації інвестиційного забезпечення розвитку транспортної галузі та створення умов для реалізації пріоритетних інвестиційних проектів і програм. Стимулювання інвестиційної діяльності у транспортній сфері неможливе без ефективного державного регулювання, тому потрібен всебічний попередній аналіз техніко-економічного обґрунтування проектів та відповідних бізнес-планів, оновлення стандартів та правил здійснення інвестиційної діяльності у транспортній галузі, встановлення суворого порядку щодо пільг та преференцій, удосконалення практики проведення тендерів. Такі заходи повинні сприяти створенню країни більше сприятливого інвестиційного клімату для залучення іноземних інвестицій у вітчизняний транспортний комплекс. Досліджене одне із джерел фінансування відновлення та перебудови транспортної системи України – інвестиційна компонента. Проведений аналіз показав, що обсяги капітальних інвестицій в транспортну систему України не мають стабільної позитивної динаміки, а їх частка в загальному обсязі капітальних інвестицій становіть близько восьми відсотків. За видами транспорту найбільша частка припадає на наземний та трубопровідний транспорт – понад п'ятдесят відсотків. Визначено, що в умовах європейської інтеграції проведено реорганізацію міжнародних транспортних коридорів, тому водний транспорт потребує модернізації та розвитку на підставі реалізації інвестиційних проєктів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Придніпровська державна академія будівництва та архітектури |
en_US |
dc.subject |
транспортна система України |
en_US |
dc.subject |
фінансування транспортної галузі |
en_US |
dc.subject |
транспортна інфраструктура |
en_US |
dc.subject |
капітальні інвестиції |
en_US |
dc.subject |
інвестиції |
en_US |
dc.subject |
transport system of Ukraine |
en_US |
dc.subject |
financing of the transport industry |
en_US |
dc.subject |
capital investments |
en_US |
dc.subject |
transport infrastructure |
en_US |
dc.subject |
investments |
en_US |
dc.title |
Інвестиційна складова розвитку транспортної системи України |
en_US |
dc.title.alternative |
Investment component of transport system development of Ukraine |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |