DSpace Repository

Управління системою маркетингових комунікацій

Show simple item record

dc.contributor.author Васильченко, Лідія Сергіївна
dc.contributor.author Васильченко, Лидия Сергеевна
dc.contributor.author Vasylchenko, Lidiia
dc.contributor.author Бурцева, Тетяна Іванівна
dc.contributor.author Бурцева, Татьяна Ивановна
dc.contributor.author Burtseva, Tetiana
dc.date.accessioned 2019-07-15T08:04:15Z
dc.date.available 2019-07-15T08:04:15Z
dc.date.issued 2016-07
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/2_2016/28.pdf
dc.identifier.citation Васильченко Л. С. Управління системою маркетингових комунікацій / Л. С. Васильченко, Т. І. Бурцева // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 2. – С. 145-148. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1052
dc.description.abstract UK: У статті визначено сутність маркетингових комунікацій. Наведено їх принципи та причини інтеграції, фактори, що перешкоджають впровадженню та основні проблеми, які вирішуються у разі їх використання. Проаналізовано основні підходи до управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями. en_US
dc.description.abstract RU: В статье определена сущность маркетинговых коммуникаций. Приведены их принципы и причины интеграции, факторы, препятствующие внедрению, и основные проблемы, которые решаются при их использовании. Проанализированы основные подходы к управлению интегрированными маркетинговыми коммуникациями.
dc.description.abstract EN: In article the essence of marketing communications. Given their principles and causes of integration, factors hindering the introduction and the main problems are solved when using them. Analyzes the main approaches to the management of integrated marketing communications.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject інтегровані маркетингові комунікації en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject персональний продаж en_US
dc.subject стимулювання збуту en_US
dc.subject зв’язки з громадськістю en_US
dc.subject маркетинговые коммуникации en_US
dc.subject интегрированные маркетинговые коммуникации en_US
dc.subject персональная продажа en_US
dc.subject стимулирование сбыта en_US
dc.subject связи с общественностью en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject integrated marketing communications en_US
dc.subject personal selling en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject public relations en_US
dc.subject sales promotion en_US
dc.title Управління системою маркетингових комунікацій en_US
dc.title.alternative Управление системой маркетинговых коммуникаций en_US
dc.title.alternative Marketing communications management system en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account