DSpace Repository

Використання інформаційних технологій в маркетингу

Show simple item record

dc.contributor.author Дьомін, Ігор
dc.contributor.other Мащенко, Світлана Олегівна (науковий керівник)
dc.date.accessioned 2023-05-18T09:37:07Z
dc.date.available 2023-05-18T09:37:07Z
dc.date.issued 2023-03
dc.identifier.citation Дьомін І. Використання інформаційних технологій в маркетингу / І. Дьомін ; наук. керівник : С. О. Мащенко // Матеріали наук.-практ. конференції студ., аспір. і молодих вчених, 27-28 березня 2023 р. – Дніпро : ПДАБА, 2023. – С. 498-499 en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10509
dc.description.abstract UK: Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій додав багато нового і прискорив процес модернізації. Інформаційні технології вплинули на те, як працюють організації. Економічні та соціальні наслідки цих змін спричинили значні зміни в організаційних структурах. Організації, які хочуть вижити, інвестують в інформаційні технології, таким чином роблячи свій спосіб роботи сумісним з ними. Обміни не зупиняються на досягнутому, вони також спрямовують організації інвестувати в оновлення обладнання та програмного забезпечення, оновлення та оновлення. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Придніпровська державна академія будівництва та архітектури en_US
dc.subject інноваційні технології en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.title Використання інформаційних технологій в маркетингу en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account