dc.contributor.author |
Чупіна, Марія |
|
dc.contributor.other |
Ползікова, Ганна Володимирівна (науковий керівник) |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-16T08:09:35Z |
|
dc.date.available |
2023-05-16T08:09:35Z |
|
dc.date.issued |
2023-03 |
|
dc.identifier.citation |
Чупіна М. Інноваційні форми і методи рекламної діяльності у повоєнний період України / М. Чупіна ; наук. керівник : Г. Ползікова // Матеріали наук.-практ. конференції студ., аспір. і молодих вчених, 27-28 березня 2023 р. – Дніпро : ПДАБА, 2023. – С. 773-775 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10490 |
|
dc.description.abstract |
UK: Сучасний етап економічного розвитку України характеризується
високим ступенем нестабільності, значним спадом виробництва,
порушенням логістичних ланцюгів, руйнацією критичної, промислової,
соціальної інфраструктури, спричинених військовою агресією Росії.
Рекламна діяльність набуває особливого значення у ринковому середовищі, оскільки цілеспрямовано впливає на споживача, мотивує його до придбання товару чи послуги на основі встановлення сталих контактів і формування маркетингових комунікацій повоєнного відновлення промислових підприємств України. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Придніпровська державна академія будівництва та архітектури |
en_US |
dc.subject |
інновації |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
воєнний період |
en_US |
dc.title |
Інноваційні форми і методи рекламної діяльності у повоєнний період України |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |