DSpace Repository

Інноваційні форми і методи рекламної діяльності у повоєнний період України

Show simple item record

dc.contributor.author Чупіна, Марія
dc.contributor.other Ползікова, Ганна Володимирівна (науковий керівник)
dc.date.accessioned 2023-05-16T08:09:35Z
dc.date.available 2023-05-16T08:09:35Z
dc.date.issued 2023-03
dc.identifier.citation Чупіна М. Інноваційні форми і методи рекламної діяльності у повоєнний період України / М. Чупіна ; наук. керівник : Г. Ползікова // Матеріали наук.-практ. конференції студ., аспір. і молодих вчених, 27-28 березня 2023 р. – Дніпро : ПДАБА, 2023. – С. 773-775 en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10490
dc.description.abstract UK: Сучасний етап економічного розвитку України характеризується високим ступенем нестабільності, значним спадом виробництва, порушенням логістичних ланцюгів, руйнацією критичної, промислової, соціальної інфраструктури, спричинених військовою агресією Росії. Рекламна діяльність набуває особливого значення у ринковому середовищі, оскільки цілеспрямовано впливає на споживача, мотивує його до придбання товару чи послуги на основі встановлення сталих контактів і формування маркетингових комунікацій повоєнного відновлення промислових підприємств України. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Придніпровська державна академія будівництва та архітектури en_US
dc.subject інновації en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject воєнний період en_US
dc.title Інноваційні форми і методи рекламної діяльності у повоєнний період України en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account