00 DSpace/Manakin Repository

Методика розрахунку однопрогінних рам з урахуванням сумісної роботи колон та форми їх деформування

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яровий, Сергій Миколайович
dc.contributor.author Yarovyi, Serhii
dc.contributor.author Титюк, Анатолій Олександрович
dc.contributor.author Tytiuk, Anatolii
dc.contributor.author Титюк, Андрій Анатолійович
dc.contributor.author Tytiuk, Andrii
dc.contributor.author Богаченко, Сергій Вікторович
dc.contributor.author Bohachenko, Serhii
dc.date.accessioned 2023-05-12T06:33:46Z
dc.date.available 2023-05-12T06:33:46Z
dc.date.issued 2023-05
dc.identifier http://uajcea.pgasa.dp.ua/article/view/278578
dc.identifier DOI:10.30838/J.BPSACEA.2312.250423.108.938
dc.identifier.citation Методика розрахунку однопрогінних рам з урахуванням сумісної роботи колон та форми їх деформування / С. М. Яровий, А. О. Титюк, А. А. Титюк, С. В. Богаченко // Український журнал будівництва та архітектури. – 2023. – № 2. – С. 108-113 en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10486
dc.description.abstract UK: Постановка проблеми.Особливість сучасного розрахунку каркаса полягає в тому, що максимально вірогідним навантаженням може бути завантажена лише одна колона у складі рами. Якщо одна з колон (біляякої розташованийвізок краназ вантажем) підпадає під максимальний вплив повздовжньої сили та згинального моменту, протилежна колона тотожного перерізу зазнає впливу значно менших зусиль. У поперечному напрямку дві колони однопрогінного цеху зв’язані ригелем урамну систему і колони не вільні у своєму переміщенні. Розвиток значних пластичних деформацій в одній з колон не викликає втратистійкості колони,бовона працює у складі рами. Зростаюче навантаження сприймає протилежна колона. Урахування сумісної роботи колон у складі рами дозволить більш раціонально проектувати за сучасними нормами. Форма деформування стисло-вигнутої рами стимулюється діючими навантаженнями, як правило, не збігаєтьсяз першою власною формою, закладеною в нормах. Несна здатність залежить від співвідношення навантажень, що стимулюють різні власні форми і завжди вищі,ніжпри викривленні за першою. Чим більшу частину складають вищі форми,тим меншадеформативність і вища несна здатність системи, і це має експериментальне підтвердження. Розробленонаближенуметодика розрахунку на стійкість стисло-вигнутих колон стальних рам із крановими навантаженнями, що враховує сумісну роботу неоднаково навантажених колон у складі рами та форму деформування задіїактивних сил. Розрахункові довжини колон, визначені для рам з крановими навантаженнями за запропонованою методикою, менші розрахункових довжин,визначених за нормативною методикою,на 8–20%. en_US
dc.description.abstract EN: Problem statement. A specific characteristic of modern skeleton calculation is the fact hat only one column in a frame can be loaded with the maximum probable load. If one of the columns (at which the crane trolley with the load is located) is under maximum longitudinal force and bending moment, the opposite column of the same cross-section is loaded with significantly less effort. In the transverse direction, two columns of a single-span shop are connected by a crossbar intoa frame system and the columns are not free to move. The development of significant plastic deformations in one of the columns does not cause loss of stability of the column, as it works as part of the frame. The opposing column takes up the growing load.Consideration of the joint operation of the columns as part of the frame will allow a more rational design according to current standards.The shape of the deformation of the short-curved frame is stimulated by the loads acting, usually not coinciding with the first properform laid down in the standards. The load-bearing capacity depends on the ratio of the loads stimulating the different eigenforms and is always higher than that of the first curvature. The larger the higher forms are, the lower the deformability and the higher the load-bearing capacity of the system, and this has been experimentally verified. An approximate method for calculating the stability of compression-bent columns of steel frames with crane loads has been developed, which takes into account the joint operation of unequally loaded columns in the frame and the form of deformation under the action of active forces. The calculated column lengths determined for frames with crane loads according to the proposed method are smaller than thecalculated lengths determined according to the standard method by 8−20%.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Придніпровська державна академія будівництва та архітектури en_US
dc.subject стійкість стискогнутих рам en_US
dc.subject розрахункова довжина en_US
dc.subject нерівномірно навантажені колони en_US
dc.subject форма деформації en_US
dc.subject calculated length en_US
dc.subject shape of deformation en_US
dc.subject stability of compression-bent frames en_US
dc.subject unevenly loaded columns en_US
dc.title Методика розрахунку однопрогінних рам з урахуванням сумісної роботи колон та форми їх деформування en_US
dc.title.alternative Calculation method for single-span frames, considering the joint operation of the columns and the shape of their deformations en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу