DSpace Repository

Альтернативні матеріали для покриттів автомобільних доріг

Show simple item record

dc.contributor.author Балашова, Юлія Борисівна
dc.contributor.author Balashova, Yuliia
dc.contributor.author Дем'яненко, Віктор Володимирович
dc.contributor.author Demianenko, Viktor
dc.contributor.author Бондаренко, Людмила Петрівна
dc.contributor.author Bondarenko, L.
dc.contributor.author Балашов, А. О.
dc.contributor.author Balashov, A.
dc.contributor.author Лук'яненко, Л. П
dc.contributor.author Lukianenko, L.
dc.date.accessioned 2023-05-10T09:12:01Z
dc.date.available 2023-05-10T09:12:01Z
dc.date.issued 2023-05
dc.identifier http://uajcea.pgasa.dp.ua/article/view/278550
dc.identifier DOI:10.30838/J.BPSACEA.2312.250423.7.925
dc.identifier.citation Альтернативні матеріали для покриттів автомобільних доріг / Ю. Б. Балашова, В. В. Дем'яненко, Л. П. Бондаренко та ін. // Український журнал будівництва та архітектури. – 2023. – № 2. – С. 7-18 en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10474
dc.description.abstract UK: Постановка проблеми.Забруднення навколишнього середовища пластиковими відходами – серйозна проблема, яка стала актуальною в наш час.Пластикові відходи дуже шкідливо впливають на довкілля, цеглобальна проблема, яка вимагає негайних заходів для їх зменшення.Альтернативним методом утилізації пластикових відходів на сьогоднішній день вважається застосування їх для будівництва покриттів автомобільних доріг.Мета статті−аналіз зарубіжного досвіду застосування альтернативних матеріалів для покриттів автомобільних доріг та обгрунтування доцільності їх використання в умовах України на основі виконаних експериментальних досліджень дорожніх плит із залізобетону та пластику. Висновок.Проведеноекспериментальні дослідження щодо аналізу доцільності застосування пластику для панелей автодорожніх покриттів. Виконано моделювання і розрахунки панелей із традиційного матеріалу –залізобетону (ЗБ), а також із найбільш поширеного пластику –поліетилентерефталату (ПЕТ) і найбільш міцного пластику –політетрафторетилену(ПТФЕ). Дослідження проводилиз моделями однакових геометричних розмірів. Аналіз роботи спроектованих моделей виконували в програмі SolidWorks. Отримано дані щодо напруження та деформації у дорожніх плитах із залізобетону та полімерів. Порівнянофізичнівластивостізмодельованих панелей: за масою, густиною, об’ємом та площею поверхні. Також виконаноекономічне порівняння досліджених панелей завартістю. На основі досліджень для покриттів автомобільних доріг рекомендованопанель із поліетилентерефталату (ПЕТ) як найбільш оптимальнуза міцністю і вартістю. Ця модель може бути рекомендована для застосування на автомобільних дорогах України. en_US
dc.description.abstract EN: Problem statement.Environmental pollution by plastic waste is a serious problem that has become relevant in our time. Plastic waste has a very harmful effect on the environment, which is a serious problem that requires immediate measures to reduce it. Today, an alternativemethod of plastic waste utilization is to use it for the construction of road pavements.The purpose of the articleis to analyze foreign experience in the use of alternative materials for road pavements and to substantiate the feasibility of their use inUkraine based on experimental studies of road panels made of reinforced concrete and plastic. Conclusions. Experimental studies were conducted to analyze the feasibility of using plastic for road pavement panels. The modeling and calculations of panels made of traditional material −reinforced concrete (RC), as well as the most common plastic −polyethylene terephthalate (PET) and the most durable plastic PTFE polytetrafluoroethylene are performed. The investigations with models of the same geometric dimensions are conducted. The analysis of the designed models was performed using the SolidWorks software. Data on stresses and strains in road panels made of reinforced concrete and polymers are obtained. The physical properties of the modeled panels are compared in terms of mass, density, volume, and surface area. An economic comparison of the studied panels in terms of cost is also fullfiled. Based on the research, a polyethylene terephthalate (PET) panel is suggested for road pavements as the most optimal interms of strength and cost. This model can be recommended for use on Ukrainian roads
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Придніпровська державна академія будівництва та архітектури en_US
dc.subject пластикові відходи en_US
dc.subject покриття автомобільних доріг en_US
dc.subject залізобетонні плити (ЗБП) en_US
dc.subject поліетилентерефталат (ПЕТ) en_US
dc.subject політетрафторетилен (ПТФЕ) en_US
dc.subject збірні полімерні плити (ЗПП) en_US
dc.subject polytetrafluoroethylene (PTFE) en_US
dc.subject precast polymer panels (PPP) en_US
dc.subject road pavement en_US
dc.subject plastic waste en_US
dc.subject polyethylene terephthalate (PET) en_US
dc.subject reinforced concrete panels (RCP) en_US
dc.title Альтернативні матеріали для покриттів автомобільних доріг en_US
dc.title.alternative Alternative materials for pavements of roads en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account