00 DSpace/Manakin Repository

Профорієнтація як одна із складових маркетингової діяльності ЗВО на прикладі ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жильцова, Тамара
dc.contributor.other Морозова, Євгенія Петрівна (науковий керівник)
dc.date.accessioned 2023-04-19T06:51:23Z
dc.date.available 2023-04-19T06:51:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Жильцова Т. Профорієнтація як одна із складових маркетингової діяльності ЗВО на прикладі ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» / Т. Жильцова ; наук. керівник : Є. П. Морозова // Матеріали II наук.-практ. конференції студ. ПДАБА : зб. тез. – Дніпро : ДВНЗ ПДАБА, 2020. – С. 69-70 en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10370
dc.description.abstract UK: Маркетинг освітніх послуг – це особлива частина організації та управляння ЗВО. Основою прийняття ефективних управлінських рішень є вимоги ринку, існуючі та можливі вподобання потенційних абітурієнтів. Результатом цього процесу є надання споживачам благ, що задовольняють їхні потреби, і отримання ЗВО прибутку, необхідного для його існування і кращого задоволення запитів споживачів у майбутньому. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» en_US
dc.subject профорієнтація en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.title Профорієнтація як одна із складових маркетингової діяльності ЗВО на прикладі ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу