dc.contributor.author |
Жильцова, Тамара |
|
dc.contributor.other |
Морозова, Євгенія Петрівна (науковий керівник) |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-19T06:51:23Z |
|
dc.date.available |
2023-04-19T06:51:23Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Жильцова Т. Профорієнтація як одна із складових маркетингової діяльності ЗВО на прикладі ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» / Т. Жильцова ; наук. керівник : Є. П. Морозова // Матеріали II наук.-практ. конференції студ. ПДАБА : зб. тез. – Дніпро : ДВНЗ ПДАБА, 2020. – С. 69-70 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10370 |
|
dc.description.abstract |
UK: Маркетинг освітніх послуг – це особлива частина організації та управляння ЗВО. Основою прийняття ефективних управлінських рішень є вимоги ринку, існуючі та можливі вподобання потенційних абітурієнтів. Результатом цього процесу є надання споживачам благ, що задовольняють їхні потреби, і отримання ЗВО прибутку, необхідного для його існування і кращого задоволення запитів споживачів у майбутньому. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
en_US |
dc.subject |
профорієнтація |
en_US |
dc.subject |
маркетингова діяльність |
en_US |
dc.title |
Профорієнтація як одна із складових маркетингової діяльності ЗВО на прикладі ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |