00 DSpace/Manakin Repository

Моделювання напівпричіпного скрепера з yciмa провідними колесами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кириченко, Ігор Георгійович
dc.contributor.author Кириченко, Игорь Георгиевич
dc.contributor.author Kyrychenko, Ihor
dc.contributor.author Венцель, Євген Сергійович
dc.contributor.author Венцель, Евгений Сергеевич
dc.contributor.author Ventsel, Yevhen
dc.contributor.author ‪Ковалевський, Сергій Германович‬
dc.contributor.author ‪Ковалевский, Сергей Германович‬
dc.contributor.author ‪Kovalevskyi, Serhii
dc.contributor.author Хачатурян, Сергій Леонидович
dc.contributor.author Хачатурян, Сергей Леонидович
dc.contributor.author Khachaturian, Serhei
dc.date.accessioned 2023-03-31T05:30:06Z
dc.date.available 2023-03-31T05:30:06Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Моделювання напівпричіпного скрепера з yciмa провідними колесами / І. Г. Кириченко, Є. С. Венцель, С. Г. ‪Ковалевський, С. Л. Хачатурян // Строительство, материаловедение, машиностроение : сб. науч. тр. / Приднепр. гос. акад. стр-ва и архитектуры. – Днепр, 2019. – Вып. 107. – С. 116-121. – (Подъёмно-транспортные, строительные и дорожные машины и оборудование).‬ en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10275
dc.description.abstract UK: Постановка проблеми. Проектування сучасних землерийно-транспортних машин потребує створення та використання розрахункових схем та математичних моделей, які дозволяють розглянути питання навантаження вузлів металоконструкції. Аналіз роботи самохідних та напівпричіпних пневмоколісних скреперів дозволяє зробити висновок про недостатність зчіпних якостей для повного заповнення ковша TPYHTOM. З метою підвищення тягових властивостей зараз широко використовуються потужні повнопривідні тягачі, з якими агрегатується скреперне обладнання з провідними задніми колесами, що потребує визначення та дослідження зусиль, діючих в основних елементах конструкції. Мета. Визначення закономірностей навантаження металоконструкції напівпричіпного скрепера 3 усіма провідними колесами та раціонального розподілу тягових зусиль між тягачем і скрепером на основі розробленої розрахункової схеми та математичної моделі. Висновок. Наведено результати моделювання напівпричіпного скрепера з усіма провідними колесами, які дозволили визначити режими роботи, що забезпечують зниження навантаженості металоконструкції тягової рами. en_US
dc.description.abstract RU: Постановка проблемы. Проектированиє современных землеройно-транспортных машин 1ребует создания и использования расчетных схем и математических моделей, позволяющих рассмотреть вопросы нагрузки узлов металлоконструкции. Анализ работы самоходных и полуприцепных пневмоколесных скреперов позволяет сделать вывод о недостаточности сцепных качеств для полного заполнения ковша трунтом. С целью повышения тяговых свойств широко используются мощные полноприводные тягачи, с которыми агрегатируется скреперное оборудование с ведущими задними колесами, что требует определения и исследования усилий, действующих в основных элементах конструкции. Цель. Определение закономерностей. нагружения металлоконструкции полуприцепного скрепера со всеми ведущими колесами и рационального распределения тяговых усилий между тягачом и скрепером на основе разработанной расчетной схемы и математической модели. Вывод. Приведены результаты моделирования полуприцепного скрепера со всеми ведущими — колесами, которые позволили определить режимы работы, обеспечивающие | снижение нагруженности металлоконструкции тяговой рамы.
dc.description.abstract EN: Problem statement. The design of modern earth-moving machines requires creating and using design schemes and mathematical models that allow to consider the problems оё steel structures loading. The analysis оЁ the operation of self-propelled апа semi-trailed pneumatic wheel scrapers allows to make а conclusion оЁ their insufficient traction property 10 completely fill the bucket with soil. In order 10 increase traction properties, powerful all-wheel drive tractors are widely used, with which the scraper equipment with leading rear wheels is aggregated, that requires the definition апа study of the forces acting т the main structural elements. The purpose of the paper. Determining the regularities of loading the steel structure оё the semi-trailer scraper with all driving wheels апа the rational distribution of traction forces between the tractor and the scraper оп the basis оЁ the developed design scheme ап the mathematical model. Conclusion. The results of the simulation of а semi-trailer scraper with all driving wheels are presented, which allow to determine the operation modes that provide the reduction of the load on the steel structure ofthe traction frame.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» en_US
dc.subject скрепер en_US
dc.subject моделювання en_US
dc.subject металоконструкція en_US
dc.subject провідні колеса en_US
dc.subject робочий процес en_US
dc.subject навантаження en_US
dc.subject ведущие колеса en_US
dc.subject металлоконструкция en_US
dc.subject рабочий процесс en_US
dc.subject нагружение en_US
dc.subject моделирование en_US
dc.subject driving wheels en_US
dc.subject loading en_US
dc.subject steel structure en_US
dc.subject working process en_US
dc.subject scraper en_US
dc.subject modeling en_US
dc.title Моделювання напівпричіпного скрепера з yciмa провідними колесами en_US
dc.title.alternative Моделирование полуприцепного скрепера со всеми ведущими колесами en_US
dc.title.alternative Modeling a semi-trailer scraper with all drive wheels en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу