DSpace Repository
DSpace is a digital service that collects, preserves, and distributes digital material. Repositories are important tools for preserving an organization's legacy; they facilitate digital preservation and scholarly communication.
Фонди
Recently Added
-
Забелін, Артем
(Український державний університет науки і технологійННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури", 2025)
-
Томілін, Олексій Олександрович; Tomilin, Oleksii; Сидоренко, Ян Вадимович; Sydorenko, Yan; Чупир, Олег Сергійович; Chupyr, Oleh
(ННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"Український державний університет науки і технологій, 2025-06)
UK: У статті розглядаються актуальні питання, пов’язані з особливостями функціонування банківської системи України. Основна увага зосереджена на аналізі фінансової звітності як ключового елементу, що забезпечує фінансову ...
-
Суріна, Ганна Юріївна; Surina, Hanna; Мірошкіна, Наталія Валеріївна; Miroshkina, Nataliia; Легін, Олег Вікторович; Lehin, Oleh
(ННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури", 2025-06)
UK: Сучасність характеризується динамізмом процесів в усіх сферах, прискоренням темпів розвитку і змін, інтеграцією сфер життя, які до цього були порівняно відокремленими. В умовах нестабільності, невизначеності, складності ...
-
Барибіна, Яніна Олександрівна; Barybina, Yanina; Михайловин, Роман Геннадійович; Mykhailovyn, Roman
(ННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"Український державний університет науки і технологій, 2025-06)
UK: У статті досліджуються можливості використання інноваційних технологій для забезпечення резильєнтності туристичного бізнесу в умовах повоєнного відновлення України. Запропоновано формування застосування технологій ...
-
Стамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia; Сич, А. О.; Sych, Alina
(ННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"Український державний університет науки і технологій, 2025-06)
UK: У статті досліджується роль Public Relations (PR) у формуванні довіри до бренду в умовах сучасних викликів. Аналізуються механізми впливу PR на імідж компанії, впізнаваність бренду та лояльність споживачів. Особливу ...
View more