Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9988
Назва: Концепція сучасної будівельної освіти: на шляху від стереотипів до інновацій
Автори: Колохов, Віктор Володимирович
Kolokhov, Viktor
Ключові слова: будівельна освіта
освітні програми
акредитація
освітні компоненти
гаранти
силабус
Дата публікації: 2022
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Колохов В. В. Концепція сучасної будівельної освіти: на шляху від стереотипів до інновацій / В. В. Колохов // Педагогічні студії з підготовки будівельно-архітектурних фахівців: дидактичний та виховний аспекти : колективна монографія / за заг. ред. Г. П. Євсєєвої, Г. І. Лисенко. – Дніпро : ПДАБА, 2022. – С. 207-229
Короткий огляд (реферат): UK: Чинна система освіти не встигає модернізовуватисяслідом за потребами економіки та науково-технічного прогресу, оскільки базується на принципах забезпечення потреб планового господарства. За вимогами часу реформування системи почалось із реформи середньої освіти та частково вже охопило вищу. Процес модернізації виявляє деякі питання щодо напрямку, механізмів модернізації та їхнього впровадження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9988
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolokhov.pdf956,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.