Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9879
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСвірко, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorSvirko, Svitlana-
dc.contributor.authorДикий, Анатолій Петрович-
dc.contributor.authorDykyi, Anatolii-
dc.contributor.authorТростенюк, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorTrosteniuk, Tetiana-
dc.date.accessioned2023-02-15T09:52:39Z-
dc.date.available2023-02-15T09:52:39Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/36_2022/20.pdf-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.36-18-
dc.identifier.citationСвірко С. В. Управління бюджетною безпекою в контексті економічного розвитку країни: ризик та загрози / С. В. Свірко, А. П. Дикий, Т. М. Тростенюк // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2022. – № 36. – С. 117-124.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9879-
dc.description.abstractUK: Сформовано класифікацію загроз бюджетної безпеки за такими ознаками: джерело виникнення (зовнішнього середовища держави; внутрішньої середовища держави); сфера спричинення (економічні, політичні, правові, соціальні, природні, техногенні тощо); причини (об’єктивні, суб’єктивні, об’єктивно-суб’єктивні); сфера виникнення (середовища, ринкові, бюджетної системи, бюджетного процесу, професійної діяльності); масштаб (регіональні, національні, міжнародні); форма прояву (явні, приховані); рівень бюджетної системи (державного бюджету, місцевого бюджету); об’єкт в структурі бюджетів (доходи бюджету, видатки бюджету, кредитування бюджету, борг бюджету, фінансування бюджету (в розрізі загального та спеціального фондів)); значущість щодо бюджету (незначні, припустимі, граничні, неприпустимі, вкрай неприпустимі); ступінь небезпеки (небезпечні та особливо небезпечні); рівень втрат бюджету (допустимий, виправданий, недопустимий); характер бюджетних втрат (що призводить до втраченої вигоди; що призводить до втрат бюджету; що призводить або до втрат, або до доходів); періодичність (випадкові, постійні, разові); можливість оцінювання (ті, що підлягають кількісному оцінювання; такі, що не можуть бути оцінені); кореляції до індикативних показників бюджетної безпеки (за їх видами); можливість передбачення та упередження (прогнозовані, непрогнозовані); ймовірність (малоймовірні, ймовірні, високоймовірні, реальні); структура (стала, динамічна); відкритість інформації (публічна, таємна). На підставі запропонованої класифікації загроз, зокрема ознаки «значущість щодо бюджету» пропонується така логічна кореляція індикаторів бюджетної безпеки та відповідних ризиків. Рекомендовано до застосування такі методи реагування на ризики бюджетної безпеки: метод уникнення ризику зниження бюджетної безпеки, метод скорочення ризику зниження бюджетно безпеки, метод трансформації ризиків зниження бюджетної безпеки та метод компенсації ризиків зниження бюджетної безпеки.en_US
dc.description.abstractEN: A classification of budget security threats was formed according to the following characteristics: source of occurrence (external environment of the state; internal environment of the state); sphere of causation (economic, political, legal, social, natural, man-made, etc.); reasons (objective, subjective, objective subjective); sphere of occurrence (environment, market, budget system, budget process, professional activity); scale (regional, national, international); form of manifestation (obvious, hidden); level of the budget system (state budget, local budget); object in the structure of budgets (budget revenues, budget expenditures, budget lending, budget debt, budget financing (in terms of general and special funds)); significance in relation to the budget (insignificant, acceptable, marginal, unacceptable, extremely unacceptable); degree of danger (dangerous and especially dangerous); the level of budget losses (allowable, justified, unacceptable); the nature of budget losses (which leads to lost profits; which leads to budget losses; which leads to either losses or revenues); periodicity (random, permanent, one-time); the possibility of assessment (those that are subject to quantitative assessment; those that cannot be assessed); correlations to indicative indicators of budgetary security (by their types); the possibility of prediction and bias (predicted, unpredicted); probability (unlikely, probable, highly probable, real); structure (fixed, dynamic); openness of information (public, secret). On the basis of the proposed classification of threats, in particular, the sign of "significance in relation to the budget", the following logical correlation of indicators of budget security and corresponding risks is proposed. The following methods of responding to budgetary security risks are recommended for use: the method of avoiding the risk of reducing budgetary security, the method of reducing the risk of reducing budgetary security, the method of transforming the risks of reducing budgetary security, and the method of compensating the risks of reducing budgetary security.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»en_US
dc.subjectбюджетна безпекаen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectекономіка країниen_US
dc.subjectризикиen_US
dc.subjectзагрозиen_US
dc.subjectbudget securityen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectcountry's economyen_US
dc.subjectrisksen_US
dc.subjectthreatsen_US
dc.titleУправління бюджетною безпекою в контексті економічного розвитку країни: ризик та загрозиen_US
dc.title.alternativeManagement of budget security in the context of economic development of the country: risk and threatsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 3 (36)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Svirko.pdf220,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.