Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/987
Назва: Marketing instruments to promote green investment: declining greenwashing
Інші назви: Маркетингові інструменти просування зелених інвестицій: мінімізація «грінвошінг»
Автори: Pimonenko, Tetiana
Пімоненко, Тетяна Володимирівна
Lyulyov, Oleksii
Люльов, Олексій Валентинович
Lyulyov, Liliia
Люльова, Лілія Юріївна
Ключові слова: greenwashing
green investment
stakeholder
marketing
brand
грінвошінг
зелені інвестиції
стейкхолдер
маркетинг
бренд
Дата публікації: гру-2018
Бібліографічний опис: Pimonenko T. V. Marketing instruments to promote green investment: declining greenwashing / T. Pimonenko, О. Lyulyov, L. Lyulyova // Економічний простір. – 2018. – № 140. – С. 204-213.
Короткий огляд (реферат): EN: The paper deals with the analysis of preconditions to promote green investment. The authors allocated the main features and principals of green investment. The results of the analysis of EU experience showed that green investment is one of the ways to attract additional finance recourses for supporting the country's green growth. In this case, the authors allocated the main barriers which limit the green investment spreading in Ukraine: lack of the legislation bases; non-existing the universal approach to define and classify green investment and assets; the existing stereotype that green investment is a non-profitable investment; greenwashing concept which used by companies and etc. Besides, one of the ways to overcome the issues and boost green investment market is using the effective marketing instruments with the purpose to promote green investment among main stakeholders. In the paper, the authors allocated the main marketing instruments to whispered green investment. The results of the analysis showed that one of the factors which restrict the efficiency of promoting green investment is greenwashing. Thus, greenwashing defined as a gap between two behaviours: the lowest level of green performance and short-term positive talking about green thinking. In this case, with the purpose to develop Ukrainian green brand greenwashing should be declined through the controlling from the government authorities. In the paper, the authors proposed to implement a regulation which controls the publishing of nonfinancial reports in open access on the obligatory bases. The authors highlighted, that well-developed green investment market and effective marketing communications of promoting them have a positive impact on the country's brand through the forming country's green brand. As a positive consequence, it could provoke the improving of Ukrainian investment climate which attracts the additional foreign green investment.
UK: У статті авторами проаналізовано та систематизовано основні передумови розвитку та просування зелених інвестицій у вітчизняній практиці. Авторами виокремлено основні параметри та особливості зелених інвестицій. Результати аналізу досвіду країн ЄС показали, що зелені інвестиції є одним із ефективних методів залучення додаткових фінансових ресурсів для підтримки зеленого зростання країни. У даному контексті авторами було виокремлено основні бар'єри, які стримують поширення зелених інвестицій в Україні, а саме: відсутність ефективного законодавчого регулювання; відсутність універсального підходу до трактування дефініції зелені інвестиції, їх класифікації, а також принципів ідентифікації зелених активів; наявний стереотип, про неприбутковість зелених інвестицій. У статті зазначено, що одним з шляхів подолання визначених бар’єрів та стимулювання розвитку інвестиційного ринку країни є використання ефективних маркетингових інструментів з метою поширення зелених інвестицій серед основних стейкхолдерів. У статті систематизовано основні маркетингові інструменти для промоції зелених інвестицій. Результати аналізу показали, що одним з факторів, які обмежують ефективність промоції зелених інвестицій – грінвошінг. У рамках дослідження грінвошінг визначається як розрив між двома поведінками: найнижчим рівнем зеленої ефективності та декларацією зеленого іміджу. У цьому випадку, з метою розвитку зеленого бренду країни, використання грінвошінг повинно бути мінімізовано через контроль державних органів. У статті авторами запропоновано закріпити на державному рівні публічне розкриття не фінансової звітності. Визначено, що ефективне функціонування ринку зелених інвестицій та ефективний набір маркетингових комунікацій промоції зелених інвестицій опосередковано матиме позитивний вплив на зелений бренд країни. У результаті це сприятиме відновленню інвестиційного клімату в країні, що у свою чергу призведе до припливу додаткових іноземних зелених інвестицій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/987
Інші ідентифікатори: DOI 10.30838/P.ES.2224.261218.204.339
http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/167075/166493
Розташовується у зібраннях:№ 140

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pimonenko.pdf947,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.