Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9751
Назва: The role of sustainability reporting for international companies’ reputation: a case of controversial industries
Автори: Kostyuchenko, Nadiya
Костюченко, Надія Миколаївна
Smolennikov, Denys
Смоленніков, Денис Олегович
Burnakova, Valeria
Бурнакова, Валерія Юріївна
Ключові слова: sustainability reporting
sustainable development
alcohol industry
brand reputation
tobacco industry
soft drinks industry
нефінансова звітність
сталий розвиток
галузь безалкогольних напоїв
алкогольна промисловість
тютюнова промисловість
репутація бренду
Дата публікації: чер-2022
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Kostyuchenko N. The role of sustainability reporting for international companies’ reputation: a case of controversial industries / N. Kostyuchenko, D. Smolennikov, V. Burnakova // Економічний простір. – 2022. – № 181. – С. 84-88
Короткий огляд (реферат): EN: The article analyzes the impact of non-financial reporting on the reputation of companies operating in controversial industries, such as the tobacco industry, the soft drink industry and the alcohol industry. The main advantages of using non-financial reporting from the point of view of all stakeholders were investigated. An assessment was made of companies representing the controversial industries and conducting non-financial reporting. Three international companies were selected for this study, namely Coca Cola, British American Tobacco and Heineken. The non-financial reports of these companies were analyzed for economic, environmental and social aspects. In the course of the work, the importance of reporting on sustainable development for companies operating even in areas that cause harm to human health and the environment was emphasized. The impact of non-financial reporting on reputation as well as the attractiveness of the company to investors was demonstrated. The authors conclude the essence of publishing sustainability reports on a regular basis.
UK: У статті проаналізовано вплив нефінансової звітності на репутацію компаній, що працюють у суперечливих галу-зях, таких як виробництво тютюнової продукції, алкогольних та солодких безалкогольних напоїв. На відміну від інших галузей, де соціальна відповідальність компаній не викликає сумнівів, в суперечливих галузях виробляються продукти, які шкодять здоров’ю людини та (або) довкіллю. Проаналізовано категорію репутації бренду як одного із найважливі-ших факторів, що впливає на процес прийняття рішень потенційними клієнтами. Досліджено взаємозв’язок репутації бренду та нефінансової звітності, або звітності зі сталого розвитку. Визначено основні переваги використання нефі-нансової звітності з точки зору різних зацікавлених сторін. Проведено оцінювання низки компаній, які представляють суперечливі галузі та ведуть нефінансову звітність. Доведено ключові переваги звітності зі сталого розвитку, зо-крема, оптимізацію вартості капіталу, розбудову корпоративної культури, забезпечення прозорості компанії для по-кращення взаємодії зі стейкхолдерами. Для дослідження було обрано три міжнародні компанії, а саме British American Tobacco (тютюнові вироби), Coca Cola (солодкі безалкогольні напої) та Heineken (алкогольні напої). Нефінансові звіти цих компаній були проаналізовані за економічним, екологічним та соціальним аспектам. Незважаючи на різний про-філь цих компаній, виявлено, що їх об’єднує багаторічна діяльність в напрямку сталого розвитку. Всі вони мають спеціальний розділ про сталий розвиток на офіційному веб-сайті та суттєвий досвід в розробленні та оприлюдненні інтегрованих звітів. Дослідження довело важливість звітування про сталий розвиток для компаній, що працюють на-віть у сферах, що завдають шкоди здоров’ю людей та навколишньому середовищу. Було продемонстровано вплив нефінансової звітності на репутацію, а також привабливість компанії для інвесторів. Виявлено, що компанії суперечливих галузей намагаються своєю соціально відповідальною діяльністю в першу чергу мінімізувати шкоду, яку вони завдають своєю продукцією. Ключовим завданням цих компаній є виведення на ринок якісного продукту, при цьому мінімізуючи негативний вплив не тільки від його виробництва, але і споживання. Це дозволяє забезпечувати та покращувати репу-тацію бренду навіть у суперечливих галузях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9751
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1156
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/181-14
Розташовується у зібраннях:№ 181

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kostyuchenko.pdf383,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.