Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/906
Назва: Особливості застосування стратегій в міжнародному бізнесі
Інші назви: Features of strategies’ application in international business
Автори: Квактун, Олеся Олексіївна
Kvaktun, Olesia
Вертелецька, Олена Миколаївна
Vereteleckaya, Olena
Малишев, Ілля Євгенович
Malyshev, Illia
Ключові слова: міжнародний бізнес
стратегія
бюджетування
довгострокове планування
стратегічне планування
стратегічний менеджмент
international business
strategy
budgeting
long-term planning
strategic planning
strategic management
Дата публікації: сер-2018
Бібліографічний опис: Квактун О. О. Oсобливості застосування стратегій в міжнародному бізнесі / О. О. Квактун, О. М. Вертелецька, І. Малишев // Економічний простір. – 2018. – № 136. – С. 17-25.
Короткий огляд (реферат): UK: В статті проаналізовано особливості застосування стратегій в міжнародному бізнесі компаній розвинених країн. Виділено групи факторів, які визначають,привабливість для компанії міжнародного бізнесу. Проведено розмежування між первинним і вторинним мотивами, що викликають інтерес до міжнародної діяльності. Виокремлено типові труднощі при формуванні й реалізації міжнародних стратегій. Зазначено, що у сучасному трактуванні під стратегією розуміється не просто одна з цілей, а найбільш важлива та визначальна; довгостроковий розвиток; мета, способи руху до поставленої мети і засоби її досягнення. Визначено, що передумовою до осмислення ролі й завдань стратегічного управління став, з одного боку, бурхливий промисловий та економічний розвиток провідних країн Європи та США, а з іншого - широке проникнення в практичну діяльність людини інноваційних технологій, в тому рахунку й технологій управління. Автори зазначають, що для опису процесу розробки та реалізації стратегії протягом багатьох років використовувалися різні поняття, такі як бюджетування, довгострокове планування, стратегічне планування та стратегічний менеджмент. Проаналізовано етапи розвитку стратегічного менеджменту в розвинутих країнах: масове виробництво; масовий збут та постіндустріальний етап.
EN: The peculiarities of the strategies’ application in the international activity of the companies of the developed countries have been analyzed. Groups of factors that determine the attractiveness of the company for international business have been outlined. A distinction between primary and secondary motives that are of interest to international activity has been made. The typical difficulties in formulating and implementing of international strategies have been singled out. It has been noted that in modern interpretation, the strategy is understood not only as one of the goals, but also as the most important and determinant goal; long-term development; purpose, ways of moving towards the goal and means of achieving it. It has been determined that the prerequisite for understanding the role and tasks of strategic management was, on the one hand, the rapid industrial and economic development of the leading countries of Europe and the USA, and on the other – wide penetration of innovative technologies into the human activity, including management technologies. The authors note that for the description of the process of development and implementation of the strategy for many years, various concepts have been used, such as budgeting, long-term planning, strategic planning and strategic management. The stages of development of strategic management in the developed countries have been analyzed: mass production; mass marketing and post-industrial stage.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/906
Інші ідентифікатори: DOI 10.30838/P.ES.2224.290818.17.205
http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/151774/150707
Розташовується у зібраннях:№ 136

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kvaktun.pdf171,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.