Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8853
Назва: Завдання, мета та інструменти антикризового менеджменту ресторанних підприємств в умовах пандемії COVID-19
Інші назви: Tasks, purpose and tools of anti-crisis management for restaurant enterprises during the COVID-19 pandemic
Автори: Кіш, Галина Вікторівна
Kish, Galyna
Шпіс, Нікіта Арпадович
Shpis, Nikita
Ключові слова: криза
антикризове управління
антикризовий менеджмент
ресторанне господарство
пандемія COVID-19
crisis
anti-crisis management
restaurant business
restaurants
pandemic COVID-19
Дата публікації: лют-2022
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Кіш Г. В. Завдання, мета та інструменти антикризового менеджменту ресторанних підприємств в умовах пандемії COVID-19 / Г. В. Кіш, Н. А. Шпіс // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2022. – № 34. – С. 96-101.
Короткий огляд (реферат): UK: Статтю присвячено теоретичним питанням дослідження антикризового управління підприємствами загалом та підприємствами ресторанного бізнесу зокрема. Сформовано основну мету антикризового менеджменту для закладів ресторанного господарства. Визначено перелік базових завдань, що поста- ють перед підприємцями ресторанної сфери під час реалізації антикризових заходів в умовах пандемії COVID-19, серед яких: виведення ресторанного господарства з правового статусу банкрута, протидія та діяльність, спрямована на уникнення статусу банкрута, локалізація явищ кризового характеру, стабілізація фінансової діяльності та фінансового стану ресторанного підприємства, запобігання повторному настанню явищ кризового характеру та ін. Сформовано перелік інструментів антикризового управління, що може різнитися залежно від виду антикризового менеджменту: чи то з метою профілактики, чи вже безпосередньо в кризових умовах.
EN: The article is devoted to theoretical issues of research of crisis management of enterprises in general, and restaurant business enterprises in particular. In 2019, the world faced another challenge of its time, which will surely go down in the history of all human civilization – a global pandemic caused by the coronavirus SARS COVID-19. The impact of the pandemic on all spheres of society and the state is difficult to overestimate, as it affects almost all aspects of normal and daily life of humankind in general, and everyone in particular. Of course, such rapid and radical events could not but cause significant changes in the lives of people and the state. In particular, one of the areas most affected by the global pandemic and quarantine restrictions is tourism and hotel and restaurant services, which, being closely linked to human resources and potential has faced enormous challenges in providing its own services. Many businesses did not withstand the pressure of lockouts and restrictions to counter the spread of the virus. Restaurants in Ukraine and around the world faced with the issue of minimizing the negative effects of the crisis, optimizing processes, and surviving competition in the food market. This is why the article is relevant, because anti-crisis restaurant management is the only effective way for a restaurant company not to go bankrupt and continue its activities. Therefore, in a crisis, there is an urgent objective need to study such restaurant management, its theoretical justification, and tools of influence. The main goal of anti-crisis management for restaurants is formed. The list of basic tasks facing entrepreneurs of the restaurant industry during the implementation of anti-crisis measures in the context of the COVID-19 pandemic has been determined. Among which: withdrawal of the restaurant business from the legal status of bankruptcy, counteraction and activities aimed at avoiding the status of bankruptcy, localization crisis phenomena, stabilization of financial activities and financial condition of the restaurant company, prevention of recurrence of crisis phenomena and others. A list of crisis management tools has been formed, which may differ depending on the type of crisis management: either for prevention or directly in crisis conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8853
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/34_2022/18.pdf
DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.34-16
Розташовується у зібраннях:№ 1 (34)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kish.pdf168,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.