Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/878
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакаренко, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorMakarenko, Serhii-
dc.date.accessioned2019-06-14T08:28:20Z-
dc.date.available2019-06-14T08:28:20Z-
dc.date.issued2018-10-
dc.identifierDOI 10.30838/P.ES.2224.231018.118.251-
dc.identifierhttp://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/165904/165239-
dc.identifier.citationМакаренко С. М. Теоретичні аспекти управління інвестиційно-інноваційною діяльністю аграрних підприємств / С. М. Макаренко // Економічний простір. – 2018. – № 138. – С. 118-127.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/878-
dc.description.abstractUK: У статті встановлено, що інвестиції потрібні підприємствам для організації ефективного процесу з виробництва якісної продукції, забезпечення прибуткової господарської діяльності. Держава зобов’язана регулювати та сприяти створенню в країні привабливого інвестиційного клімату, залучати та направляти інвестиції у пріоритетні галузі виробництва для задоволення першочергових потреб населення. Проведені дослідження свідчать, що економіка України нині не може задовольнити вимоги західних інвесторів. Серед основних причин непривабливості українського інвестиційного клімату є повільні темпи реформування економіки, законодавчої бази, а також нераціональний розподіл внутрішніх інвестицій – приватних і державних, високі податки, надмірне регулювання та заполітизованість економіки. Доведено, що при визначенні доцільності інвестування у національну економіку іноземному інвесторові потрібно також враховувати особливості розвитку та наявну сукупність можливостей кожної адміністративно територіальної одиниці. Відсутність обґрунтованого методичного підходу щодо оцінювання розвитку не дозволяє потенційному інвесторові визначити реальний стан справ в окремому регіоні та країні в цілому, що, як наслідок, може призвести до зменшення обсягів залучення іноземного капіталу у вітчизняну економіку. Здійснено оцінювання рівня інвестиційної привабливості Херсонської області. Виявлено, що головна причина прорахунків у залученні іноземних інвестицій полягає у тому, що в Україні досі немає системної політики з формування інвестиційного клімату. Зокрема, це стосується недосконалості регіональної політики, спрямованої на забезпечення інвестиційної складової економічної безпеки. Результати дослідження можуть бути використані всіма зацікавленими сторонами, включаючи органи державної влади та місцевого самоврядування, провідні підприємства регіонуen_US
dc.description.abstractEN: The article establishes that investments are necessary for the enterprises for the organization of effective process of production of qualitative production, ensuring profitable economic activity. The state is obliged to regulate and promote the creation of an attractive investment climate in the country, attract and direct investment in priority sectors of production to meet the priority needs of the population. Studies show that the economy of Ukraine now cannot meet the requirements of Western investors. Among the main reasons for the unattractiveness of the Ukrainian investment climate are the slow pace of reforming the economy, the legislative framework, as well as the irrational distribution of domestic investment – private and public, high taxes, excessive regulation and politicization of the economy. It is proved that when determining the feasibility of investing in the national economy, a foreign investor should also take into account the peculiarities of development and the available set of opportunities of each administrative-territorial unit. The lack of a sound methodological approach to the assessment of development does not allow a potential investor to determine the real state of affairs in a particular region and the country as a whole, which, as a result, can lead to a decrease in the volume of foreign capital in the domestic economy. The level of investment attractiveness of the Kherson region is estimated. It is revealed that the main reason for miscalculations in attracting foreign investment is that in Ukraine there is still no systematic policy on the formation of the investment climate. The results of the study can be used by all stakeholders, including public authorities and local self-government, leading enterprises in the region.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectпрямі інвестиціїen_US
dc.subjectрозвиток адміністративно-територіальних одиницьen_US
dc.subjectдержавна політикаen_US
dc.subjectінвестиційна привабливість Херсонської областіen_US
dc.subjectсільськогосподарська галузьen_US
dc.subjectdirect investmentsen_US
dc.subjectdevelopment of administrative-territorial unitsen_US
dc.subjectstate policyen_US
dc.subjectinvestment attractiveness of Kherson regionen_US
dc.subjectagricultural industryen_US
dc.titleТеоретичні аспекти управління інвестиційно-інноваційною діяльністю аграрних підприємствen_US
dc.title.alternativeTheoretical aspects of management of investmentinnovative activity of agricultural enterprisesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 138

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Makarenko.pdf168,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.