Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8664
Назва: Напрями та засоби диверсифікації експорту маркетингових послуг в Україні (на прикладі ТОВ «Чайна країна»)
Автори: Дьомін, Ігор
Нечепуренко, Дар'я Сергіївна (керівник)
Ключові слова: маркетингові послуги
бізнес-послуги
експорт
діджитал-маркетинг
SMM
механізм стимулювання експорту
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Дьомін І. Напрями та засоби диверсифікації експорту маркетингових послуг в Україні (на прикладі ТОВ «Чайна країна») : магіст. робота : 292 Міжнародні економічні відносини / Ігор Дьомін ; керівник Д. С. Нечепуренко. – Дніпро, 2021. – 98 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8664
Розташовується у зібраннях:292 Міжнародні економічні відносини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Domin.docx
  Restricted Access
3,53 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.