Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/852
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкірко, Оксана Ігорівна-
dc.contributor.authorShkirko, Oksana-
dc.date.accessioned2019-06-13T07:43:42Z-
dc.date.available2019-06-13T07:43:42Z-
dc.date.issued2018-06-
dc.identifierhttp://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/151757/150699-
dc.identifierDOI 10.30838/P.ES.2224.050618.215.125-
dc.identifier.citationШкірко О. І. Партизанський маркетинг: сутність, види та інструменти використання / О. І. Шкірко // Економічний простір. – 2018. – № 134. – С. 215-224.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/852-
dc.description.abstractUK: У статті досліджена сутність партизанського маркетингу, як перспективного напрямку для розвитку малого бізнесу. Проаналізовано зміст основних видів партизанського маркетингу, а саме: прихованого, епатажного, партнерського, вірусного, інтернет-маркетингу, Life Placement та Ambient Media, а також основні напрямки їх використання. Визначено головні характеристики партизанського маркетингу: неординарний підхід, відсутність або мінімальний бюджет, одноразове застосування, епатажність та психологічний вплив на потенційних споживачів. Активне просування товарів і послуг відбувається шляхом особистого спілкування підприємця (або його співробітників) з аудиторією. Також розглянуті інструменти партизанського маркетингу: активність, своєчасність, несподівані джерела прибутку, унікальна легенда. Основною відмінністю партизанського маркетингу від класичного маркетингу є відсутність або наявність невеликого рекламного бюджету у суб’єкта господарювання і, як наслідок, відмова від традиційних рекламних інструментів. Унікальність партизанського маркетингу полягає в тому, що він може використовуватися як малими так і великими підприємствами.en_US
dc.description.abstractEN: The article examines the essence of guerrilla marketing as a perspective direction for the development of small business. The main types of guerrilla marketing like hidden marketing, outrageous marketing, viral marketing, Internet marketing, Life Placement and Ambient Media have been analyzed. The author points the main directions of its use. The main characteristics of guerrilla marketing are unusual approach, minimum budget, one-time use, outrage and psychological impact on potential consumers. Active promotion of goods and services occurs by the personal communication of the entrepreneur (or his employees) with the audience. Guerrilla marketing tools like activity, timeliness, unexpected sources of profit, a unique legend have been also reviewed. The main differences from classic marketing are absence or availability of the small advertising budget for the business entity and rejection from traditional advertising tools as a result. The uniqueness of the guerrilla marketing is a possibility of using at small and large enterprises.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмалий бізнесen_US
dc.subjectпартизанський маркетингen_US
dc.subjectвидиen_US
dc.subjectхарактеристикиen_US
dc.subjectінструментиen_US
dc.subjectбюджетen_US
dc.subjectsmall businessen_US
dc.subjectguerrilla marketingen_US
dc.subjecttypesen_US
dc.subjectcharacteristicsen_US
dc.subjecttoolsen_US
dc.subjectbudgeten_US
dc.titleПартизанський маркетинг: сутність, види та інструменти використанняen_US
dc.title.alternativeGuerrilla marketing: the nature, types and tools of useen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 134

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shkirko.pdf202,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.