Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8491
Назва: Шляхи вдосконалення збутової політики підприємства та її вплив на поведінку споживача
Автори: Гнатченко, Олена
Чимшит, Сергій Іванович (керівник)
Ключові слова: збутова політика
поведінка споживача
методи впливу
маркетингові заходи
аналіз конкурентного середовища
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Гнатченко О. Шляхи вдосконалення збутової політики підприємства та її вплив на поведінку споживача : магіст. робота : 075 Маркетинг / Олена Гнатченко ; керівник С. І. Чимшит. – Дніпро, 2021. – 109 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8491
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hnatchenko.docx
  Restricted Access
1,11 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.