Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8491
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГнатченко, Олена-
dc.contributor.otherЧимшит, Сергій Іванович (керівник)-
dc.date.accessioned2022-05-26T09:30:59Z-
dc.date.available2022-05-26T09:30:59Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГнатченко О. Шляхи вдосконалення збутової політики підприємства та її вплив на поведінку споживача : магіст. робота : 075 Маркетинг / Олена Гнатченко ; керівник С. І. Чимшит. – Дніпро, 2021. – 109 с.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8491-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"en_US
dc.subjectзбутова політикаen_US
dc.subjectповедінка споживачаen_US
dc.subjectметоди впливуen_US
dc.subjectмаркетингові заходиen_US
dc.subjectаналіз конкурентного середовищаen_US
dc.titleШляхи вдосконалення збутової політики підприємства та її вплив на поведінку споживачаen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
Appears in Collections:075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hnatchenko.docx
  Restricted Access
1,11 MBMicrosoft Word XMLView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.