Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/846
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоренюк, Петро Іванович-
dc.contributor.authorKorenyuk, Petro-
dc.contributor.authorСайфуліна, Д. П.-
dc.contributor.authorSayfulina, D.-
dc.date.accessioned2019-06-13T07:13:13Z-
dc.date.available2019-06-13T07:13:13Z-
dc.date.issued2017-09-
dc.identifier.citationКоренюк П. І. Aнтикризовий менеджмент в галузі зв’язку / П. І. Коренюк, Д. П. Сайфуліна // Економічний простір. - 2017. - № 125. - С. 192-201.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/846-
dc.description.abstractUK: У статті розглянуто механізм антикризового управління підприємствами в галузі зв’язку в сучасних ринкових умовах господарювання. Метою роботи є вивчення можливості своєчасного попередження і подолання криз на підприємствах реального сектора економіки. В статті визначена сутність зв’язку як економічного блага. Зазначено, що зв'язок - це невід'ємна частина виробничо-господарського комплексу, призначена для задоволення потреби сполучення між громадянами, органами влади, фізичними і юридичними особами і т.д. Розкрита сутність та визначені основні сучасні тенденції розвитку підприємств в галузі зв’язку. Охарактеризована галузь зв’язку, визначені її особливості в порівнянні з основними галузями матеріального виробництва. В результаті проведеного дослідження було виявлено основні фактори кризової ситуації в галузі зв’язку. Розроблений загальний алгоритм антикризового управління на підприємствах зв’язку. Процес прийняття антикризових рішень на підприємстві зв’язку можна розділити на 3 стадії. Перша - діагностика кризових явищ. Друга - вироблення антикризового рішення. Третя - ліквідація кризи. Рекомендується впровадження в механізм антикризового управління підприємством зв'язку наступних ключових елементів: антикризової інвестиційної політики; антикризового планування та прогнозування; діагностики фінансового стану; логістики; маркетингових досліджень; організаційного менеджменту; оцінки бізнесу підприємства; управління людськими ресурсами; фінансового менеджменту. Перспективою подальших досліджень є поглиблення теоретичних напрацювань та вдосконалення практичних розробок у сфері антикризового управління господарюючим суб’єктом з урахуванням рівня кризового стану та галузевих особливостей задля створення та реалізації ефективних рішень на підприємствах з надання телекомунікаційних, поштових та кур’єрських послуг.en_US
dc.description.abstractEN: The article deals with the mechanism of crisis management of enterprises in the field of communication in modern market conditions of management. The purpose of the work is to study the possibility of timely warning and overcoming of crises in enterprises of the real sector of the economy. The article defines the essence of communication as an economic good. It is noted that the connection is an integral part of the industrial complex, designed to meet the need for communication between citizens, authorities, individuals and legal entities, etc. The essence and the main current trends of the development of enterprises in the field of communication are determined. The branch of communication is characterized, its features are determined in comparison with the main branches of material production. As a result of the study, the main factors of the crisis situation in the field of communication were identified. А general algorithm for crisis management at communications enterprises was developed. The process of adopting anti-crisis decisions at a communications company can be divided into 3 stages. The first is the diagnosis of crisis phenomena. The second is to develop an anti-crisis solution. The third is the elimination of the crisis. It is recommended to introduce the following key elements in the mechanism of anti-crisis management of the enterprise: anti-crisis investment policy; anti-crisis planning and forecasting; diagnostics of financial condition; logistics; marketing research; organizational management; assessment of the business of the enterprise; human resources management; financial management. The prospect of further research is to deepen theoretical developments and to improve practical developments in the field of crisis management by a business entity, taking into account the level of crisis situation and sectoral peculiarities for the creation and implementation of effective solutions at enterprises providing telecommunication, postal and courier services.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectпідприємства зв’язкуen_US
dc.subjectособливості галузі зв’язкуen_US
dc.subjectризикen_US
dc.subjectкризова ситуаціяen_US
dc.subjectпричини кризової ситуаціїen_US
dc.subjectантикризове управлінняen_US
dc.subjectenterprises of communicationen_US
dc.subjectfeatures of the communication branchen_US
dc.subjectrisken_US
dc.subjectcrisis situationen_US
dc.subjectcauses of crisis situationen_US
dc.subjectanti-crisis managementen_US
dc.titleAнтикризовий менеджмент в галузі зв’язкуen_US
dc.title.alternativeAnti-crisis management in the field of communicationen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 125

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korenyuk.pdf492,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.