Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8244
Назва: Автоматизація комунікації з клієнтами за допомогою інформаційної CRM-системи «Бітрікс24»
Інші назви: Автоматизация коммуникации с клиентами с помощью информационной CRM-системы «Битрикс24»
Automation of communication with clients using the Bitrix24 CRM information system
Автори: Гринасюк, Анастасія Русланівна
Гринасюк, Анастасия Руслановна
Hrynasiuk, Anastasiia
Громко, Лілія Сергіївна
Громко, Лилия Сергеевна
Hromko, Liliia
Єрко, Ірина Володимирівна
Ерко, Ирина Владимировна
Ierko, Iryna
Ключові слова: CRM-система
автоматизація
комунікація
контакт-центр
CRM-маркетинг
автоматизация
коммуникация
CRM-system
automation
communication
contact centre
CRM-marketing
Дата публікації: лис-2021
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Гринасюк А. Р. Автоматизація комунікації з клієнтами за допомогою інформаційної CRM-системи «Бітрікс24» / А. Р. Гринасюк, Л. С. Громко, І. В. Єрко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2021. – № 33. – С. 259-267.
Короткий огляд (реферат): UK: Інформаційні технології та бізнес стають дедалі пов’язанішими. Поширення пандемії COVID-19 неабияк пришвидшило цей процес. Інформаційні технології сприяють удосконаленню стратегії комунікації та її автоматизації, що впливає на ефективність роботи підприємств. Автоматизація комунікації, або контакт-центру, – це підтримка клієнтів, яка покладається на технологію для виконання завдань замість використання людського ресурсу. Технологія автоматизації контакт-центру часто включає комбінацію вузького штучного інтелекту, роботизованої автоматизації процесів, машинного навчання та обробки природної мови. У статті продемонстровано необхідність упровадження автоматизації контакт-центру та застосування на практиці програмного забезпечення інформаційноїCRM-системи «Бітрікс24». Сформовано та проаналізовано механізм автоматизації комунікації з клієнтами за допомогою «Бітрікс24».
RU: Информационные технологии и бизнес становятся все более связанными. Распространение пандемии COVID-19 изрядно ускорило этот процесс. Информационные технологии способствуют усовершенствованию стратегии коммуникации и ее автоматизации, что влияет на эффективность работы предприятий. Автоматизация коммуникации, или контакт-центра, – это поддержка клиентов, возлагаемая на технологию для выполнения задач вместо использования человеческого ресурса. Технология автоматизации контакт-центра часто включает в себя комбинацию узкого искусственного интеллекта, роботизированной автоматизации процессов, машинного обучения и обработки естественного языка. В статьепродемонстрирована необходимость внедрения автоматизации контакт-центра и применения на практике программного обеспечения информационной CRM-системы «Битрикс24». Сформирован и проанализирован механизм автоматизации коммуникации с клиентами с помощью «Битрикс24».
EN: Information technology and business are becoming more and more connected. The spread of the Covid-19 pandemic has greatly accelerated this process. Information technologies contribute to the improvement of communication strategy and its automation, which affects the efficiency of enterprises. Automation of communication or contact center is customer support, which relies on technology instead of human resources to perform tasks. Entire processes or only parts of processes can be automated. Improving the quality of communication with customers is possible through the introduction of automation of voice or text communications. This mechanism allows you to increase the overall amount of communication between people while saving human resources. The author analyzes the mechanism of filling the client base through automated communication processes. The large number of communication channels available for connection allows the information system to concentrate all messages in one program, create lead from each new channel, keep a history of interaction with the client and fill in the client card automatically. The system will not allow to ignore customers. Contact center automation technology often includes a combination of narrow artificial intelligence, robotic process automation, machine learning, and natural language processing. The article demonstrates the need to implement contact center automation and practical application of Bitrix24 CRM information system software. The mechanism of automation of communication with clients by means of Bitrix24 is formed and analyzed. The author analyzes process of forming the customer base using the functions of the CRM-system Bitrix24, namely: mail, telephony, call tracking, widgets, CRM-forms, online chat, as well as the channel of open lines, including Viber, Telegram, WhatsApp, OLX, Facebook- messages, Facebook comments, Instagram Direct, Instagram for business, etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8244
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/33_2021/39.pdf
DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.33-37
Розташовується у зібраннях:№ 6 (33)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hrynasiuk.pdf873,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.