Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8189
Назва: Зовнішня торгівля китаю в умовах політики зовнішньоекономічної відкритості: чинники та наслідки
Інші назви: China's foreign trade in the condition of foreign economic openness policy: factors and consequences
Автори: Довгаль, Олена Андріївна
Dovgal, Olena
Довгаль, Георгій Володимирович
Dovgal, Georgiy
Сердюк, Ганна Валеріївна
Serdiuk, Hanna
Ключові слова: Китай
зовнішня торгівля
політика зовнішньоекономічної відкритості
зовнішньоторговельний товарообіг
американсько-китайська торговельна конфронтація
China
foreign trade
foreign economic openness policy
US-China trade confrontation
Дата публікації: січ-2022
Бібліографічний опис: Довгаль О. А. Зовнішня торгівля китаю в умовах політики зовнішньоекономічної відкритості: чинники та наслідки / О. А. Довгаль, Г. В. Довгаль, Г. В. Сердюк // Економічний простір. – 2022. – № 177. – С. 25-30
Короткий огляд (реферат): UK: У статті розглядаються чинники та наслідки розвитку зовнішньої торгівлі Китаю в умовах політики зовнішньоекономічної відкритості. Обґрунтовується, що реалізація політики зовнішньоекономічної відкритості передбачає перенесення центру ваги з торгівлі товарами на торгівлю послугами, все більш тісний зв'язок зовнішньоекономічної діяльності з науково-технічними інноваціями, поліпшенням режиму захисту інтелектуальної власності. При цьому, процес трансформації моделі економічного зростання, що йде в КНР, означає перенос уваги державних органів з інвестицій та експорту, які займали раніше провідне місце, на внутрішнє споживання та інновації. Робиться висновок, що, незважаючи на те, що країна стикається з перспективою погіршення зовнішніх умов для зовнішньоекономічної діяльності, включаючи негативне ставлення Заходу до програми «Зроблено в Китаї - 2025», і американсько-китайську торговельну конфронтацію, у Китаї працюють над стратегією подальшого розвитку зовнішньоекономічних зв'язків. Декларується необхідність прискорення переходу до нових чинників розвитку зовнішньої торгівлі та удосконалення її структури, створення нових порівняльних переваг у міжнародній конкурентоспроможності, переходу від швидкого зростання до зростання якісного.
EN: The article examines the factors and consequences of China's foreign trade in terms of foreign economic openness. It is substantiated that the implementation of the policy of foreign economic openness involves the transfer of the center of gravity from trade in goods to trade in services, closer ties of foreign economic activity with scientific and technological innovations, improving the protection of intellectual property. At the same time, the process of transforming the model of economic growth in China means shifting the attention of government agencies to investment and exports, which previously occupied a leading position, to domestic consumption and innovation. The main factors that contributed to China's gradual rise to the position of "world factory" and its status as a world leader in foreign trade were cheap labor, providing broad benefits to foreign capital, gradually reducing tariff tariffs and easing non-tariff bars for goods from China on the world market after its accession to the WTO, the development of production and export of constantly updated and increasingly technically complex range of products, as well as the rapid increase in the number of foreign economic relations. It is concluded that, although the country faces the prospect of deteriorating external conditions for foreign economic activity, including the West's negative attitude to the "Made in China - 2025" program and the US-China trade confrontation, China is working on a strategy for further foreign economic development connections. The need to accelerate the transition to new factors in the development of foreign trade and improve its structure, create new comparative advantages in international competitiveness, the transition from rapid growth to quality growth is declared. To do this, the implementation of the course for "five improvements" or optimizations, which includes: the formation of a wider network of trading partners; improving the territorial distribution of foreign trade and investment activities in China itself; technical, institutional, managerial renewal of enterprises - subjects of foreign economic relations; optimization of the commodity structure of trade, development of products with high added value; improving existing and finding new ways of conducting trade, comprehensive development of trade in services and goods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8189
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1048
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/177-4
Розташовується у зібраннях:№ 177

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dovgal.pdf426,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.