Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8084
Назва: Розвиток сучасного підприємництва в умовах становлення цифрової економіки
Інші назви: Development of modern entrepreneurship in conditions of digital economy formation
Автори: Ступнікер, Ганна Леонідівна
Stupniker, Hanna
Каширнікова, Ірина Олександрівна
Kashyrnikova, Iryna
Левчинський, Дмитро Львович
Levchynskyi, Dmytro
Ключові слова: диджиталізація
бізнес-процеси
соціальні мережі
економіка спільного споживання
шерінг
інформаційна економіка
цифрова економіка
business processes
social networks
consumer economy
sharing
digitalization
digital economy
information economy
Дата публікації: лис-2021
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Ступнікер Г. Л. Розвиток сучасного підприємництва в умовах становлення цифрової економіки / Г. Л. Ступнікер, І. О. Каширнікова, Д. Л. Левчинський // Економічний простір. – 2021. – № 175. – С. 83-86
Короткий огляд (реферат): UK: Статтю присвячено дослідженням теоретичних аспектів цифрової економіки та інформатизації загалом, її особливостей, проблем та тенденцій розвитку. Досліджено необхідність трансформації економіки в цифровий формат в умовах діджиталізації. Окреслено сутність термінів «цифрова економіка», «цифровізація», «інформа-тизація». Визначено, що цифровізація – це сучасний етап розвитку інформатизації, що відрізняється переважаю-чим використанням цифрових технологій генерації, оброблення, передавання, зберігання та візуалізації інформації. Проаналізовано необхідність переходу економіки від традиційного формату до цифрового в умовах глобальної ін-форматизації. Обґрунтовано, що новітні цифрові технології проникають в усі сфери господарського життя сус-пільства, впливаючи на економіку та її сутність і формуючи в ній структурні зміни. Результатом цього є формуван-ня цифрової економіки (ЦЕ) як підсистеми традиційної економіки та повної протилежності стандартам. Цифрова економіка відрізняється доволі активним використанням цифрових технологій та обігом специфічних електронних товарів.
EN: The article is devoted to the research of theoretical aspects of digital economy and informatization in general, its fea-tures, problems and development trends. The article considers digital economy as a new stage in the development of market economy. The article investigates the need to transform the economy into a digital format in terms of digitalization. The es-sence of the terms “digital economy”, “digitalization”, “informatization” is described, it is determined that digitalization is a modern stage of informatization, differs in the use of digital technologies for generating, processing, transmitting, storing and visualizing information. The paper analyzes the need for economic transition from traditional to digital format in the context of global informatization. It is substantiated that the latest digital technologies penetrate into all spheres of economic life of society, thus influencing the economy and its essence and forming structural changes in it. As a result the formation of the digital economy as a subsystem of the traditional economy and the complete opposite of standards. Digital economy is characterized by a fairly active use of digital technologies and the turnover of specific electronic goods. The characteristic special trends of the digital economy are studied and generalized. The content of digitalization is revealed. It is established that the introduction of the digital economy in Ukraine at the initial stage. It is argued that the digital age is changing the approach to doing business, as well as the requirements for the information technology used. It is concluded that digital de-velopment is characterized by revolutionary changes, and the most important result of digitalization in modern conditions is the automation of services. People regularly work from different offices, their home, or a local coffee shop since the pandemic has pushed remote working to the fore. The 2019 pandemic has certainly fast tracked this transition in some respects, at least in the short term, but has also highlighted the need for organizations to adopt a more open minded approach to longer term digital enablement of the workforce.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8084
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1001
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/175-16
Розташовується у зібраннях:№ 175

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stupniker.pdf270,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.