Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8029
Назва: Тенденції та прогнозування розвитку електронної торгівлі в Україні
Інші назви: Тенденции и прогнозирования развития электронной торговли в Украине
Trends and forecasting of e-commerce development in Ukraine
Автори: Козицька, Галина Валентинівна
Козицкая, Галина Валентиновна
Kozytska, Halyna
Ключові слова: електронна торгівля
тренд розвитку
прогноз
песимістичний сценарій
оптимістичний сценарій
электронная торговля
тренд развития
пессимистический сценарий
оптимистический сценарий
e-commerce
development trend
forecast
pessimistic scenario
optimistic scenario
Дата публікації: лис-2021
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Козицька Г. В. Тенденції та прогнозування розвитку електронної торгівлі в Україні / Г. В. Козицька // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2021. – № 33. – С. 113-120.
Короткий огляд (реферат): UK: Проаналізовано динаміку показників розвитку електронної торгівлі України в гривневому та доларовому еквіваленті. Визначені тенденції розвитку національної електронної торгівлі, зокрема: зростання запитів споживачів на персоніфіковані комунікації та перевірки надійності електронних торговців; розширення використання технологій безконтактних платежів, торгового еквайрінгу, доповненої та візуальної реальності; популяризація програм лояльності з вбудованими CRM-системами; інтеграція діяльності on-line та of-line каналів збуту з метою забезпечення максимальної якості обслуговування клієнтів, моделювання ефективних моделей продажу товарів на основі виявлених за допомогою штучного інтелекту закономірностей і причин поведінки споживачів. Спрогнозовано розвиток електронної торгівлі за двома сценаріями – песимістичним і оптимістичним. Для визначення прогнозованого обсягу інтернет-рітейлу за песимістичним сценарієм побудовані лінійні тренди; а для оптимістичного сценарію використана поліномінальна модель розвитку апроксимуючої залежності. На підставі дисперсійного аналізу визначено ступінь впливу проникнення Інтернету на обсяги електронної торгівлі.
RU:Проанализирована динамика показателей развития электронной торговли Украины в гривневом и долларовом эквиваленте. Определены тенденции развития национальной электронной торговли, в частности рост запросов потребителей на персонифицированные коммуникации и проверки надежности электронных торговцев; расширение использования технологий бесконтактных платежей, торгового эквайринга, дополненной и визуальной реальности; популяризация программ лояльности со встроенными CRM-системами; интеграция деятельности on-line и of-line каналов сбыта с целью обеспечения максимального качества обслуживания клиентов, моделирования эффективных моделей продаж товаров на основе выявленных с помощью искусственного интеллекта закономерностей и причин поведения потребителей. Спрогнозировано развитие электронной торговли по двум сценариям – пессимистическим и оптимистичным. Для определения прогнозируемого объема интернет-ритейла по пессимистическому сценарию построены линейные тренды; а для оптимистического сценария использована полиноминальная модель развития аппроксимирующей зависимости. На основании дисперсионного анализа определена степень влияния проникновения Интернета в объемы электронной торговли.
EN: The dynamics of e-commerce development indicators of Ukraine in hryvnia and dollar equivalent is analyzed. It is studied that the e-commerce market is represented by a large number of participants, among which the most popular are the sites of foreign companies: AliExpress, eBay, Amazon. However, with the creation of an increasingly active e-commerce space in Ukraine, the popularity of foreign platforms is declining, and domestic entities are increasingly using the experience of business models of other countries, implementing it in their own activities. Most of the e-commerce market in Ukraine is occupied by companies that use four business models: e-shop, e-bulletin board, e-marketplace and price aggregator; moreover, a significant number of companies use hybrid models such as «bulletin board + price aggregator», «supermarket + marketplace». Trends in the development of national e-commerce have been identified, in particular: growing consumer demand for personalized communications and reliability testing of e-commerce; expanding the use of contactless payment technologies, trade acquiring, augmented and visual reality, promotion of loyalty programs with embedded CRM-systems; integration of on-line and off-line sales channels in order to ensure maximum quality of customer service (omnichannel); attracting customers to the store through the use of mobile search technology; modeling of effective models of sales of goods on the basis of the laws and reasons of behavior of consumers revealed by means of artificial intelligence. The development of e-commerce is predicted in two scenarios – pessimistic and optimistic. To determine the projected volume of e-commerce in the pessimistic scenario, linear trends are built; and for the optimistic scenario the polynomial model of development of approximate dependence is used. It is expected that by the end of 2025 the volume of e-commerce will amount to 124 billion hryvnias (3.65 billion dollars) under the pessimistic scenario and 275 billion hryvnias (5.9 billion dollars) on the optimistic. Based on analysis of variance, it is determined that the relationship between the impact of Internet penetration on the volume of e-commerce is, but it is not very strong; that is, the development of e-commerce is influenced by other market factors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8029
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/33_2021/18.pdf
DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.33-16
Розташовується у зібраннях:№ 6 (33)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kozytska.pdf267,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.