Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7973
Назва: Особливості формування механізму мотивації та стимулювання персоналу підприємницьких структур
Інші назви: Features of formation of motivation mechanism and stimulation of entrepreneurial structure staff
Автори: Гринько, Тетяна Валеріївна
Hrynko, Tetiana
Гвініашвілі, Тетяна Зурабівна
Hviniashvili, Tetiana
Шинкаренко, Альона Віталіївна
Shinkarenko, Aliona
Ключові слова: мотивація
механізм мотивації
стимулювання
людські ресурси
персонал
підвищення продуктивності праці
підприємницькі структури
motivation
motivation mechanism
stimulation
human resources
personnel
increase labor productivity
business structures
Дата публікації: жов-2021
Бібліографічний опис: Гринько Т. В. Особливості формування механізму мотивації та стимулювання персоналу підприємницьких структур / Т. В. Гринько, Т. З. Гвініашвілі, А. В. Шинкаренко // Економічний простір. – 2021. – № 174. – С. 63-68
Короткий огляд (реферат): UK: У статті обговорюється особливості формування механізму мотивації та стимулювання персоналу підприємницьких структур. Проведено аналіз зарубіжного досвіду формування механізмів мотивації та наведено характеристику основних моделей мотивації працівників іноземних підприємницьких структур. На основі змістовного аналізу категорій матеріальних і нематеріальних заохочень, в статті уточнено визначення поняття «механізм мотивації та стимулювання персоналу» підприємницьких структур. На основі аналізу особливостей застосування методів та інструментів мотивації персоналу доведено, що утримання працівників та підвищення ефективності їх праці, а також сприяння збільшенню участі працівників у процесі праці забезпечується за рахунок поєднання методів прямого та непрямого стимулювання. Крім того, в статті досліджено структуру механізму мотивації та стимулювання персоналу підприємницьких структур та його складові елементи. За результатами аналізу особливостей впровадження механізму мотивації та стимулювання персоналу на вітчизняних підприємствах, в статті удосконалено набір часткових принципів формального та неформального управління персоналом в практиці впровадження мотиваційних механізмів вітчизняних підприємницьких структур. Відповідно до завдань механізму мотивації та стимулювання персоналу підприємницьких структур, в статті визначено основні заходи для роботодавців та менеджерів з метою дотримання кожного окремого принципу мотивації.
EN: The article discusses the peculiarities of the formation of the mechanism of motivation and stimulation of personnel of business structures. The analysis of foreign experience of formation of mechanisms of motivation is carried out and the characteristic of the basic models of motivation of workers of foreign business structures is given. Based on a meaningful analysis of the categories of tangible and intangible incentives, the article clarifies the definition of "mechanism of motivation and incentives for staff" of business structures. Based on the analysis of the application of methods and tools of staff motivation, it is proved that the retention of employees and increase the efficiency of their work, as well as increase employee participation in the work process is provided by a combination of direct and indirect incentives. In addition, the article examines the structure of the mechanism of motivation and incentives for staff of business structures and its constituent elements. According to the results of the analysis of the peculiarities of the introduction of the mechanism of motivation and stimulation of personnel at domestic enterprises, the article improves the set of partial principles of formal and informal personnel management in the practice of motivational mechanisms of domestic entrepreneurial structures. In accordance with the objectives of the mechanism of motivation and incentives for staff of business structures, the article identifies the main measures for employers and managers to comply with each individual principle of motivation, including the principle of influence of government, compliance with the rule of control. Informal management defines the principles of trust of managers to their subordinates, the principle of mutual benefit, objective assessment of the activities of subordinates, taking into account the interests, needs and capabilities of employees. In addition, the analysis of the main methods of motivation and stimulation of staff of business structures and the sources of external and internal motivational factors are identified. It is established that motivational factors are dynamic, and their share and intensity of influence are not constant. Based on the study of external and internal motivational factors, the most effective methods of motivating and stimulating the staff of business structures are identified and their essential characteristics are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7973
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/978
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/174-11
Розташовується у зібраннях:№ 174

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Grynko.pdf291,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.