Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7772
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУшакова, Марина Володимирівна-
dc.contributor.authorUshakova, Maryna-
dc.date.accessioned2021-12-29T10:16:55Z-
dc.date.available2021-12-29T10:16:55Z-
dc.date.issued2021-09-
dc.identifierhttp://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/956-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/173-6-
dc.identifier.citationУшакова М. В. Особливості формування фінансових ресурсів у торговельних мережах / М. В. Ушакова // Економічний простір. – 2021. – № 173. – С. 36-40.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7772-
dc.description.abstractUK: Характерною рисою сучасного ринку є його перетворення з ринку виробника на ринок споживача, який за допомогою сучасних інформаційних технологій одержує можливість вибрати спосіб задоволення своїх запитів, вибираючи різні види продукції, технології, бренди. Основним мезоекономічним ланцюгом такої економіки сьогодні стає мережа, яка визнана у всьому світі ефективним засобом формування національних конкурентних переваг, підвищення ефективності виробництва за рахунок вертикальної та горизонтальної інтеграції як окремих галузей, так і підприємств. Мережні структури є найбільш відомими з концепції економічних відносин, заснованих на інституціональному та територіальному поєднанні. Нині виникла нагальна потреба в більш точній концептуалізації того, чим є мережі й пов’язані з ними явища, що дасть змогу проводити відповідні дослідження мережних систем, зокрема в торгівлі. Фінансові ресурси є системоутворюючим чинником функціонування та розвитку підприємства, формують його ресурсний та економічний потенціал, забезпечують безперервність процесів виробництва та реалізації продукції, є джерелом фінансування соціально-економічного розвитку та зростання ринкової вартості підприємства. Від їх ефективного й раціонального формування та використання на мікрорівні залежать макроекономічна стабільність та економічне зростання в країні на основі розширеного відтворення, задоволення соціальних та інших потреб суспільства. Управління фінансовими ресурсами у торговельних мережах є складною системою, яка синтезує процеси прийняття і реалізації управлінських рішень, спрямованих на оптимальне формування, раціональне розміщення, ефективне використання, розширене відтворення та нарощення фінансового потенціалу підприємства для досягнення поставлених стратегічних, тактичних і оперативних цілей, забезпечення його стійкого функціонування й подальшого розвитку з урахуванням впливу чинників мінливого зовнішнього середовища.en_US
dc.description.abstractEN: A characteristic feature of the modern market is its transformation from the market of the producer to the market of the consumer who by means of modern information technologies gets an opportunity to choose a way of satisfaction of the inquiries, choosing various kinds of production, technologies, brands. The main mesoeconomic chain of such an economy today is a network that is recognized worldwide as an effective means of forming national competitive advantages, increasing production efficiency through vertical and horizontal integration of individual industries and enterprises. Network structures are best known for the concept of economic relations based on institutional and territorial combination. There is now an urgent need for a more accurate conceptualization of what networks are and the phenomena associated with them, which will allow for relevant research on network systems, particularly in trade. Financial resources are a system-forming factor in the functioning and development of the enterprise, form its resource and economic potential, ensure the continuity of production and sales, is a source of funding for socio-economic development and growth of market value of the enterprise. Macroeconomic stability and economic growth in the country on the basis of expanded reproduction, satisfaction of social and other needs of society depend on their effective and rational formation and use at the micro level. Management of financial resources in retail chains is a complex system that synthesizes the processes of making and implementing management decisions aimed at optimal formation, rational placement, efficient use, expanded reproduction and increase of financial potential of the enterprise to achieve its strategic, tactical and operational goals. Its sustainable operation and further development taking into account the influence of changing environmental factors.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectвиробникen_US
dc.subjectспоживачen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectконкурентні перевагиen_US
dc.subjectмережаen_US
dc.subjectторгівляen_US
dc.subjectторговельна мережаen_US
dc.subjectфінансові ресурсиen_US
dc.subjectproduceren_US
dc.subjectconsumeren_US
dc.subjectmarketen_US
dc.subjectcompetitive advantagesen_US
dc.subjectnetworken_US
dc.subjecttradeen_US
dc.subjecttrade networken_US
dc.subjectfinancial resourcesen_US
dc.titleОсобливості формування фінансових ресурсів у торговельних мережахen_US
dc.title.alternativeFeatures of formation of financial resources in trade networksen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 173

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ushakova.pdf335,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.