Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7350
Назва: Цінова стратегія суб’єктів ЗЕД в Україні: особливості формування та напрями розвитку
Інші назви: Price strategy of FEA subjects in Ukraine: features of formation and development prospects
Автори: Чиркова, Юлія Леонідівна
Chyrkova, Yuliia
Квасниця, В. М.
Kvasnytsia, Vira
Ключові слова: цінова стратегія
ціноутворення
зовнішньоекономічна діяльність
ціни
експорт
удосконалення
розвиток
pricing strategy
pricing
foreign economic activity
prices
exports
improvements
development
Дата публікації: сер-2021
Бібліографічний опис: Чиркова Ю. Л. Цінова стратегія суб’єктів ЗЕД в Україні: особливості формування та напрями розвиткy / Ю. Л. Чиркова, В. М. Квасниця // Економічний простір. – 2021. – № 171. – С. 47-51.
Короткий огляд (реферат): UK: Цінова стратегія є однією з найбільш важливих складових частин усієї системи менеджменту підприємства, що створює вагомий вплив на ключові показники ефективності його діяльності. Цінова стратегія являє собою план формування та управління цінами задля забезпечення та підтримки конкурентної позиції на ринку для досягнення поставлених цілей та завдань. Реалізація ефективної цінової стратегії обумовлена необхідністю прийняття важливих цінових рішень у довгостроковій перспективі, що мають вплив на діяльність підприємства. Особливо визначального значення набуває цінова стратегія із зовнішньоекономічним спрямуванням. В умовах здійснення експортно-імпортних операцій підприємствам України як суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності важливо плану-вати діяльність на довгострокову перспективу для того, щоб залишатись конкурентоспроможними на іноземному ринку, а виважене ціноутворення та об’єктивна цінова стратегія як базовий інструмент планування в межах цього процесу забезпечують основу для прогресивного розвитку та підвищення ефективності підприємницької діяльності.
EN: The purpose of the article is to study pricing strategies and develop measures to improve the pricing strategy of foreign economic activity on enterprises. Pricing strategy is one of the most important components of the entire enterprise management system, which can affect the main performance indicators of the enterprise. It is a plan for the formation and management of prices in order to remain competitive in the market and achieve the goals and objectives. The implementation of an effective pricing strategy is due to the need to make important pricing decisions in the long run that have an impact on the enterprise. The pricing strategy with a foreign economic orientation becomes especially decisive. In the context of export-import operations, it is important for Ukrainian enterprises, as subjects of foreign economic activity, to plan activities for the long term in order to remain competitive in the foreign market. Foreign economic activity of the enterprise creates the preconditions for its sustainable economic development through the expansion of its activities in international markets and the formation of new sources of income production resources, technologies and modern organization of production. Today in the field of pricing there are many problems that reduce both the efficiency of the economy and the effectiveness of pricing policy enterprises in particular. This necessitates a new approach to formation of the company’s pricing policy and formation of its pricing strategy. The following methods are used in the article: analysis and synthesis, generalization, coefficient and graphical method, comparison method and systematization methods. The result of the study is the formation of ways to solve existing problems in Ukrainian enterprises through introducing the price discounts accumulative system and implementing a combined strategy for the formation of export prices to increase efficiency of the enterprise foreign economic activity. The practical significance of the work lies in the developed measures to address the problems of pricing strategy, which were identified at the enterprises of Ukraine, engaged in foreign economic activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7350
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/issue/view/49
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/171-8
Розташовується у зібраннях:№ 171

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chyrkova.pdf359,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.