Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7155
Назва: Дослідження ринку інтернет-послуг Вінницького регіону
Інші назви: Research of the internet services market in the Vinnytsia region
Автори: Буга, Наталія Юріївна
Buga, Nataliia
Янчук, Тетяна Василівна
Yanchuk, Tanya
Ключові слова: дослідження ринку
споживачі Інтернет-послуг
Інтернет-послуги
Вінницький регіон
провайдери
market research
Vinnytsia region
consumers of Internet services
Internet services
providers
Дата публікації: тра-2021
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Буга Н. Ю. Дослідження ринку інтернет-послуг Вінницького регіону / Н. Ю. Буга // Економічний простір. – 2021. – №169. – С. 47-51‬‬
Короткий огляд (реферат): UK: У статті висвітлено результати дослідження ринку Інтернет -послуг у Вінницькій області. Основні учасники ринку, що надають послуги Інтернету - визначені та проаналізовані. Ці послуги включають: організацію доступу до Інтернету при використанні комутованих ліній зв'язку; надання хостинг -простору; підтримка безперебійної роботи адрес електронної пошти або служби віртуальної пошти; надання послуг з організації монтажу обладнання клієнту за власним місцезнаходженням; надання послуг оренди віртуальних серверів або резервного копіювання даних. Були обрані ключові фактори успіху: вартість підключення; співвідношення ціна / швидкість; діапазон тарифних планів; наявність «зовнішньої» служби продажів; наявність рекламної підтримки; наявність ексклюзивних технологій підключення; фінансова стабільність підприємства. Опитування користувачів Інтернет -послуг у Вінниці дозволило нам створити портрет цільової аудиторії. Основною вимогою користувачів до Інтернет -послуг є швидкість Інтернет -трафіку. Виявлено фактори, що сприяють активному розвитку аудиторії Інтернету: збільшення ділової активності в регіоні; збільшення доходів і, як наслідок, збільшення доступності телекомунікаційних послуг; збільшення потреб бізнесу в телекомунікаційних послугах; використання сучасних технологій, що покращують якість послуг. Сприятливими факторами для розвитку постачальників послуг Інтернету в найближчому майбутньому є зростання використання телекомунікаційних технологій, що призводить до зростання популярності послуг та швидких темпів розвитку та впровадження телекомунікаційних технологій. Пропозиції, зроблені для диференціації послуг: пропозиція додаткових послуг, що супроводжують пропонований продукт, буде конкурентоспроможною. Підвищення якості обслуговування користувачів ґрунтується на впровадженні Управління послугами у компанії: відповідальність за надання послуг, контроль якості обслуговування на основі впровадження стандартних процедур, підвищення та підтримка високого рівня компетентності обслуговуючого персоналу в компанії, чітка система оцінки та мотивації діяльності персоналу. Доцільно підтримувати високий рівень якості послуг за допомогою внутрішніх технологій PR. відповідальність за надання послуг, контроль якості обслуговування на основі впровадження стандартних процедур, вдосконалення та підтримання високого рівня компетентності обслуговуючого персоналу в компанії, чітка система оцінки та мотивації діяльності персоналу. Доцільно підтримувати високий рівень якості послуг за допомогою внутрішніх технологій PR. відповідальність за надання послуг, контроль якості обслуговування на основі впровадження стандартних процедур, вдосконалення та підтримання високого рівня компетентності обслуговуючого персоналу в компанії, чітка система оцінки та мотивації діяльності персоналу. Доцільно підтримувати високий рівень якості послуг за допомогою внутрішніх технологій PR.
EN: The results of a study of the Internet services market in the Vinnytsia region are highlighted in the article. The main market participants providing Internet services – are identified and analyzed. These services include: organization of Internet access when using dial-up communication lines; provision of hosting space; maintenance of smooth operation of electronic mail ad-dresses or virtual post service; provision of services for organizing the installation of equipment to the client at their own loca-tion; provision of rental services for virtual servers or data backup. The key success factors were chosen: connection cost; price / speed ratio; range of tariff plans; availability of an «external» sales service; availability of advertising support; availability of exclusive connection technologies; financial stability of the enterprise. A survey of users of Internet services in Vinnytsia al-lowed us to create a portrait of the target audience. The main requirement of users for Internet services is the speed of Internet traffic. Factors contributing to the active development of the Internet audience are revealed: an increase in business activity in the region; an increase in revenues and, as a result, an increase in the availability of telecommunications services; an increase in business needs for telecommunications services; the use of modern technologies that improve the quality of services. Favor-able factors for the development of Internet service providers in the foreseeable future are the growing use of telecommunica-tions technologies which leads to an increase in the popularity of services and the rapid pace of development and introduction of telecommunications technologies. Offers made for service differentiation of services: offer additional services that accompany the offered product will be competitive. Improving the quality of user service is based on the implementation of Service Manage-ment in the company: responsibility in providing service, quality control of service based on the implementation of standard pro-cedures, improving and maintaining a high level of competence of service personnel in the company, a clear system for evaluat-ing and motivating staff performance. It is advisable to maintain a high level of service quality using internal PR technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7155
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/882
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/169-8
Розташовується у зібраннях:№ 169

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Buga.pdf365,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.