Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7032
Назва: Маркетингова діяльність у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства
Автори: Криворучко, Микита
Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
Ключові слова: маркетингова діяльніть
конкурентноспроможність
аналіз маркетингової концепції
Дата публікації: 2020
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Криворучко М. Маркетингова діяльність у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства : магіст. робота : 075 Маркетинг / Микита Криворучко ; керівник Є. П. Морозова. – Дніпро, 2020. – 106 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7032
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kryvoruchko.docx
  Restricted Access
736,47 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.