Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/698
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванова, Марина Іллівна-
dc.contributor.authorIvanova, Maryna-
dc.contributor.authorСаннікова, Світлана Федорівна-
dc.contributor.authorSannikova, Svitlana-
dc.contributor.authorВаряниченко, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorVaryanіchenko, Olena-
dc.contributor.authorКрайняк, Катерина Сергіївна-
dc.contributor.authorKraynyak, Kateryna-
dc.date.accessioned2019-06-03T08:22:19Z-
dc.date.available2019-06-03T08:22:19Z-
dc.date.issued2017-10-
dc.identifierhttp://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_126_18-
dc.identifier.citationOсобливості застосування методів аналізу асортименту торгівельного підприємства для підвищення ефективності його діяльності / М. І. Іванова, С. Ф. Саннікова, О. В. Варяниченко, К. С. Крайняк // Економічний простір. - 2017. - № 126. - С. 168-177.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/698-
dc.description.abstractUK: Дана стаття демонструє особливості застосування інструментів ABC- і XYZ- аналізу та коефіцієнту використання готової продукції для формування оптимального асортименту торгівельного підприємства. Дослідження базується на загальнонаукових та спеціальних методах: абстрагування – при визначенні сутності та інструментарію методів оптимізації асортименту підприємства; типології – при систематизації асортиментних груп; статистичних – для визначення коефіцієнта використання готової продукції. Доведено, що для оптимального вирішення завдань формування товарного асортименту необхідний стратегічний підхід, який передбачає, що будь-яке рішення у цій сфері повинно прийматися не тільки з огляду на поточні інтереси, а й з урахуванням того, як воно може позначитись на результатах підприємницької діяльності. Запропоновано визначати оптимальний асортимент продукції за результатами застосування коефіцієнту використання готової продукції, що синтезує основи АВС-аналізу та методу Дібба-Сімкіна, оскільки цей коефіцієнт інтегрує особливості формування виручки та прибутку торгівельного підприємства і дозволяє ранжувати асортиментні позиції в залежності від поточних цілей. Рекомендовано спрямувати асортиментну політику ТОВ «Синтез» на збільшення реалізації тих асортиментних позицій, що забезпечують скорочення залишків готової продукції і вивільнення оборотних коштів для оптимізації відтворювального процесу, підвищення ефективності господарської діяльності шляхом часткової відмови від реалізації товарів, які мають невисокі показники використання готової продукції. Перспективою подальшого дослідження у даному напряму є обґрунтування доцільності повернення товарів з низьким коефіцієнтом використання готової продукції до асортименту підприємства.en_US
dc.description.abstractEN: The article studies the peculiarities in the application of ABC- and XYZ-analysis and the coefficient of use of finished products to create an optimal assortment at a trading company. The research is based on general scientific and special methods: abstraction was used to determine the essence and tools of the methods of optimizing the company’s assortment; typology was applied to systemize the assortment groups; statistical method was used to determine the coefficient of use of finished products. It has been proved that to optimize the assortment of products, a strategic approach is required, which will provide making any decision in this area not only in view of current interests, but also considering the total results of the company’s performance. It has been proposed to optimize the assortment through applying the coefficient of use of finished products, which synthesizes the basis of ABC analysis and the Dibb-Simkin method, since this coefficient integrates the peculiarities in the formation of receipts and profit at a trading company and allows ranking assortment items depending on current purposes. It has been recommended to direct the assortment policy at LLC "Synthesis" so as to increase the sales of those assortment items that ensure reducing the inventory balance and releasing the circulating assets to optimize the reproduction process, and to increase the efficiency by a partial refusal from the sales of goods that have low coefficients of use of finished products. The prospect of further research in this area is the rationale for the expediency of returning goods with low coefficients of use of finished products to the company’s assortment.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectасортиментна політикаen_US
dc.subjectоптимальний асортиментen_US
dc.subjectторгівельне підприємствоen_US
dc.subjectтовари медичного призначенняen_US
dc.subjectABC- і XYZ-аналізen_US
dc.subjectкоефіцієнт використання готової продукціїen_US
dc.subjectефективність діяльностіen_US
dc.subjectassortment policyen_US
dc.subjectoptimal assortmenten_US
dc.subjecttrading companyen_US
dc.subjectmedical suppliesen_US
dc.subjectABC- and XYZ-analysisen_US
dc.subjectcoefficient of use of finished productsen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.titleOсобливості застосування методів аналізу асортименту торгівельного підприємства для підвищення ефективності його діяльностіen_US
dc.title.alternativePeculiarities in applying the methods of analysis of a trading company’s assortment of products for improving efficiencyen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 126

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova.pdf371,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.